Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Även om det är en tom sidpott måste man ha en bluffrange eftersom vi kommer vilja värdebetta i den spoten
  2. Dubbelplus + rebban såklart
  3. Mja Sjukt imponerande är det iallafall. Och ja, sjuka föräldrar lär han ha
  4. http://www.miners.se/2000/hjarnslappE.html
  5. Ska skaffa höns. Dom ska heta näbbis Kroon fattar
  6. 13-årige Jordan Romero besteg everest i våras
  7. Vann en 25/65, kändes bra
  8. omgwtfclayaiken
  9. beyond
  10. Det slog mig precis att jag såg stället när jag var i Helsingborg och insåg att om man inte klipper sig där är man rätt sjuk i huvet !
  11. jm_j
  12. 20 millar osv......................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................... kfalskdlaskldklasda
  13. :shock: :shock: Make it NL20k så ska jag överväga saken
  14. Tjena Meta Brukar du klippa dig hos Saxin?
  15. sugen?
  16. SååååååååÅÅÅÅÅåÅÅJA
  17. Dags att söka stejk på nl10. True story.
  18. bump
  19. 60 cl sprit är rätt mkt imo
  20. hah livegarpen, guld
  21. Nån som kommer träffa Mr. Peak ikväll?
  22. Plus på kroonan eller mer
  23. I can raise my daughter just as good as anybody else can
×
×
  • Skapa nytt...