Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Förlåt ST om du tog illa upp. Jag blev mkt ledsen över både att du kallade mig svenne och same så tycker du kan be om ursäkt också Ska aldrig mer använda ordet negerboll här på pf, klart folk tar illa upp över det - hur kunde jag vara så dum...
  2. Hur fan kan ni säga prinsesstårta? Stackars Viktoria
  3. Negerbollar ser ju ut som en neger på samma sätt som en grodbakelse ser ut som en groda
  4. :S :S :S :S fyfan
  5. Åker x2k och äter de nya mininegerbollarna som har ersatt browniesarna, living the good life
  6. ludde då.. vad har vi sagt om sånt där beteende?
  7. Tror det kan ha att göra med det faktum att det stod ett kvinnonamn på kortet
  8. GG

    Padrinos

  9. GG

    .

    flugan
  10. Garp är superkung
  11. jag är kvar men blev bannad igår Så kommer sitta ut
  12. Ska skriva ut de senaste 5 sidorna och rama in dem ovanför sängen. Hoj
  13. Im Bånin You Love Me??????????????????
  14. *tillverkar en countdownkalender*
  15. Tycker du ska starta dagbok igen leopold. Mvh Gus
  16. 31230 american kronor 2550 plo är kul och dyrt :D :D :D
  17. Jo jag vet vad pokertableratings är. Litar lite mer på mina egna kontosaldon än deras trackers dock, men sån är jag.
  18. Ja det hade sugit om det var sant, men en del back är jag på äckelstars Grävt igen det jag var back dock Mvh Sveriges Gus Hansen
  19. Jag åker ner idag bubba och vevar plon samt main i morgon. Så jag lär väl supa på fredag iom att man lär vara bust då. Får höras och så vidare! 20-20 plo-session osv, pk fattar. Tjena LEO, hoppas du kommer ikapp variansen!!! :D
  20. Jag vill ha kärleks-hu
  21. hohohohoho
  22. GG

    Rooney

    Byt namn till Ronnys hostmedicinhörna
  23. GG

    Rooney

    Funkar fint om man tar mycket också HEHEHHEE //Emop1
  24. går dåligt idag ELLER?
  25. GG

    PE + Ume

    Aldrig att den där stolen finns irl
×
×
  • Skapa nytt...