Förlåt ST om du tog illa upp. Jag blev mkt ledsen över både att du kallade mig svenne och same så tycker du kan be om ursäkt också Ska aldrig mer använda ordet negerboll här på pf, klart folk tar illa upp över det - hur kunde jag vara så dum...
Jag åker ner idag bubba och vevar plon samt main i morgon. Så jag lär väl supa på fredag iom att man lär vara bust då. Får höras och så vidare! 20-20 plo-session osv, pk fattar.
Tjena LEO, hoppas du kommer ikapp variansen!!! :D