Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. Förlorar ju lika mkt mot par i knekt!
  2. Har väl ungefär lika mycket dykerfarenhet som du, mitt nästa steg blir nog rescue diver. Alla jag träffat som gjort den säger att den är den både nyttigaste och kanske också roligaste kursen av alla så jag tror den kan vara rätt kul. Minns du skrev om när du tog AOW har jag för mig, men minns inte var det var någonstans?
  3. Men du kan väl inte mena att du tror det är ok att 4betsyna 88 i denna spot?
  4. 4bet pre är fan inte bra Jävligt dålig hand att ha i 4betbluffrangen faktiskt
  5. ingen fattar
  6. Skönt att man garanterat inte kommer dricka alkohol en enda gång under detta år iaf.
  7. GG

    PE + Ume

    wp alla detaljer finns ej
  8. Jag festade inte! Lovar. Gick upp nu efter att ha lagt mig 10 igår kväll. Mvh GP
  9. Rekordback!
  10. Jag fattar
  11. Hej! Idag ska det nya året skottas in. Resultatet avgör hur full jag blir i morgon! Wish me luck Mvh Groggluder
  12. vad i helvete
  13. GG

    Explo vs GTO

    Grattis zyr
  14. Jag mår sämst på hela pf. Beredd att beta stora summor på det
  15. Grattis kära kontorister!
  16. +1 på julen
  17. hahahahahhahahhahahhahahhahahahhaahah djupt oavsett om du levlar eller inte
  18. GG

    Rooney

    btw, valhaj ksdladksaölkdsa
  19. GG

    Rooney

    daslkdaslk VALHAJ edit: läst hela inlägget nu. Grymt! Och kan inte beskriva med ord hur avis jag blir över att du fick se valhajen. Dock vidrigt som sagt med instruktörer som inte fattar. Tråkigt att det blev så men grattis till valhajen. Löjligt sjukt
  20. åfan
×
×
  • Skapa nytt...