Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    PE + Ume

    Såg det på full moon party :SS:S:S
  2. Kan det vara Noma du letar efter?
  3. Du är så jävla dum i huvudet emilio
  4. Dålig action här. Så bumpar denna med att säga att jag är bakis och att det är söndag idag!!!!!!
  5. GG

    .

    Turn var knekt och river en blank femma
  6. Min bild är så mkt sjukare än du tror! Den talar vi inte mer om. Inte sett till isildur idag
  7. Idag spelades det plo mot isildur ehehehehehe
  8. jag håller med mohikanen
  9. läste tom hhn fel men vi har ju ett gäng Kxdd utöver damknektarna
  10. adssdadsdas tänkte inte på det. Ställer mig i emop1s skamvrå
  11. Dam knekt spelar man såhär limpan!
  12. Ja spö fick jag utav bara helvete senast vi spelade iaf det är en sak som är säker
  13. Man vet att det är fest när killen som aldrig checkat ett enda floppat par i sitt liv vill ha action GOGO
  14. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
  15. + Den kristna julpokern i göteborg blir såväl korven som meta mendietas återkomst på cc. FAN vad det ska lånas pengar Mvh Thuritz89
  16. ahhahah fyfan Von Benzo
  17. haha kung är du. brukar också se det när jag har röda ögon
  18. aahahhahahah herrejävlar
  19. Kung Weddie
  20. Du är en sjuk jävel
×
×
  • Skapa nytt...