Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. GG

    .

    haha grattis vad säger du
  2. GG

    .

    varför skulle vi inte ha en checkrange där
  3. framstjärt
  4. Inte haft tid att kolla så noga ;) );;);););;)LOL realedit: fan va full simon är
  5. Ikväll blir det 18årsfirande med izy på trägårn. Blev kär i denna tjej, men undrar vad fan filppu gör i bakgrunden
  6. Guld
  7. Sugen om izy ska med annars är det fan whatever
  8. Det är inget misstag att checka flop mot någon
  9. Men det är fakta att det är dåligt att beta här mot de allra flesta så det är ingen bra idé att ha det som stdlinje. Folk är bättre än så
  10. Lite väl optimistiskt att anta att alla är superfiskar tycker du inte det?
  11. Facebook-like Mvh Soffan
  12. Får bli ett +1 på denna, håller med helt enkelt
  13. GG

    Padrinos

    ?
  14. Såja!!
  15. GG

    Padrinos

    GL Tramfesten
  16. Du har ju jättefel imfromsweden, inte bara i den här tråden utan i alla inlägg jag läst från dig. Fantastiskt bra jobbat, inte ens sulla skriver ju lika mkt felaktigheter som du.
  17. Hawaii är fantastiskt, skönt folk bra mat bra fest. Helt ok dykning/snorkling och surfingen är ju typ bäst i världen. Vågorna på north shore på oahu är gaalna
  18. haha kvalitet
  19. För att du får inte 3 gator värde av nåt sämre och det suger pung att bli höjd på turn. Dessutom är du inte rädd för ett enda kort i exakt hela leken så det finns verkligen ingen anledning att betta. Varsågod
  20. Det är så jävla kallt i mitt hem. Blir förvånad om det är över 10 grader inomhus. Det gör lika ont i min näsa som det gör efter att hoppa fallskärm i minusgrader. hehehe
  21. GG

    PE + Ume

    Hej
  22. Plus live plus online
×
×
  • Skapa nytt...