Gå till innehåll

GG

Members
  • Innehåll Antal

    2 636
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av GG

  1. vad menar du? :S
  2. Hela team 3k knackar i bordet
  3. Däremot kan den vara för dålig att beta, och då bluffar man river och inget annat. Såvida man inte plockar upp eq på turn som gör den värd att beta
  4. Hint: en hand kan aldrig vara för dålig att checka flop med
  5. Ganska många som kommer att åka ner. Inte jag dock. Fyfan rebban, när ska vi äntligen få ses?
  6. dsasdadsaddsafgtert433445353workds,amds,
  7. Mja du har en dålig hand att 3beta och en dålig hand att cbetta
  8. Pre suger och flop är om möjligt ännu sämre
  9. GG

    .

    Vad bråkar ni om? Och vad vill leo? Skryta om hur han en gång i tiden hade tur på midhighstakes? Frågorna är många, svaren få. Mvh Adde H
  10. GG

    .

    Thats poker folks äh.. allt är så sjukt bara
  11. Denna var 10k med relativt stort startfält ja
  12. 103 tusen kronor, vem fan bryr sig om det? edit (fake typ) för er som inte hänger på touren står euron alltid i exakt 10 kr
  13. Och för den delen är pengar inget problem. Har mycket sånt. Omss
  14. Värdet i de highrollers jag spelat har varit bättre än de main events jag spelat, ganska mycket bättre Vidrigt sjukt är det
  15. ehhe hoj
  16. Hehe, springer bra
  17. vankas smvinnarens nick här omss
  18. GG

    Padrinos

    Är hon snygg?
  19. vem är hon fakedit: vill ha henne
  20. älskar dig bubba. och sk. och alla andra. pk osv
  21. vad fan gör du
  22. HAHHAHAHHAH ÅT ALLT. Inte fattat hur sjuk gårdagen var. Gubben i barten fattar
  23. Vem har kapat ditt konto? Sådär bra stavar man inte om man var så full som du var 6 timmar tidigare
  24. På riktigt är det väl ungefär den sämst spelade handen på hela pf, tror du på riktigt att du spelar den bra eller levlar du bara? (är seriös) Mvh
×
×
  • Skapa nytt...