Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. Vore kul om du kunde berätta mer om det där och vad de tex nickar o så. Jag hade ett projekt för några månader sedan då jag i princip bara lirade dessa och jag slutade på 90% (dock bara runt 200st).
  2. Skotta HORSE ikv'll igen någon? Vore kul om fler än 4 kunde ansluta sig.
  3. För övrigt är det ballt att fjortiskontra med "och?".
  4. Och? Han har ju i de flesta fall rätt eftersom merparten av de som når högst är gravt spelberoende. Du finner inte det ironiska i det Ken säger då? Apor spelar SNG, alla proffs kommer gula, Ken har alltid mest otur i WSOP och han har aldrig fuskat eller ens vart i närheten av ett försök till fusk. Om du är kär i Ken så ber jag så hemskt mycket om ursäkt ifall jag sårade dig.
  5. Jag skulle ställt på han sresning på floppen, och du bettar ut för lite från början. Turn fold.
  6. Och jag som startade om datorn 4 gånger imorse för att forumet inte funkade ARGH!! Inte fan tänker man på o testa nån annan sida hahaha jävla slut jag var igår
  7. Vi körde nått lastlongest sidebet och jag åkte ut direkt i den SNG'n så du vann =)
  8. Verkar ju gått bra för dig inatt! Skott eller maingame?
  9. I och med att du kan vara dead så är det en väldigt enkel fold på turn. Vi spelar ju inte resultatpoker =)
  10. Avvakta så du får någorlunda HD på honom sedan får du väl pusha pre om du tror dig ha edge. Jag har inget bättre svar än så.
  11. nej nej då är man ju bara svinglad och skriver "nh" =) fisk=en spelare som ofta tar fel beslut OCH blir _belönad_!!
  12. lol så vill Ken alltid tillägga hur alla nyblivna proffs kommer gula =) Ken är ju One of a kind, bara en utav få som verkligen plussar i längden! Bra ken! Svårt o plussa om man har holecam installerat i sina homegames?
  13. själv e man semigul på alla dumma sidebets men dem som inte gamblar han vinner inte =)
  14. hehe ok Säg till om ni är sugna igen fast helst CG då
  15. nu förstår jag inte om du är allvarlig eller driver med mig men OM det är som du säger så tror jag att du gjorde en jättedålig fold i stud h/l där du skulle haft halva potten (iaf som det s¨åg ut från mitt håll) ;P men du lyckades ju klonka hem skiten ändå så GG WP
  16. om det blir fortsatt HORSE slask så röstar jag för CG
  17. bladet kunde du inte slå 9 low där verkligen?
  18. SHIP IT! $7 inkasserat 2easy
  19. hajen $5 skickat gg, fattar dock inte hur jag inte kan sätta low med min hand....good old razz
  20. skönt att man satte det stora bettet på ITM istället =) ser ju bra ut nu
  21. hajen satte du AAA eller bara AA? hade split QQ
  22. asså vill ju inte lura dig du får sunkiga odds om bara 2 itm ger dig bettet =) dvs om 2 eller FLER cashar haru vunnit
  23. dvs 1 och 0 itm, och du 2 samt 3
  24. Då tror jag på 2st ok jag säger allt annat än 2. even money $7 accept?
×
×
  • Skapa nytt...