Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. 74'a tvåan... A9 i sb med under 10bb. BB vaknar upp med TT
  2. ute 47'a i ettan. femmorna stog inte vs QQ :(
  3. Ser ut så just nu ja.
  4. Går du med på att vi spelar en femte då och räknar de 4 bästa? Dvs vi slår ine ihop alla 5. Går du med på det så kör vi den femte som jag nyss skrev. Viktigt att alla som har ingått vadet är med på förändringar i reglerna.
  5. Ok dock är det viktigt att vi kör samma MTT. Så alla regga en femte nu med ID: 37696978
  6. Ok vi skulle kunna köra 2 upplägg: alla spelar en femte MTT och så räknar vi de 4 bästa resultaten. Eller så spelar endast de 2 som missade. Rösta nu gubbs.
  7. Det var ju nån annan som också missade en turre. Jag tar gärna en femte i och med att jag åkte ut så jävla snabbt MEN då måste alla vara med på det som har bettat. Bettet säger ju trots allt att vi ska spela 4 stycken och att det är 4 i följd. Att jag ser rött har inget med dig att göra utan åkte på en sur pott nyss bara. Om vi spelar en femte eller ej får vi avgöra efter samtliga 4 är klarspelade säger jag.
  8. svar ? förstår inte riktigt hur du menar nu. Jag ser bara rött/svart atm
  9. fan ryanmack91 sitter ju med oss på ettan. Är inte han ett 180-manna pro ??
  10. SKÄ*ÄÄÄÄÄÄMTQAMRMA ute ut trean som 172aaa PokerStars Game #7370598512: Tournament #37694334, $20+$2 Hold'em No Limit - Level I (10/20) - 2006/12/09 - 16:29:34 (ET) Table '37694334 11' 9-max Seat #5 is the button Seat 1: namesrtakin (1690 in chips) Seat 2: goodtimes20 (1540 in chips) Seat 3: ICE00MAN (1470 in chips) Seat 5: mattymillne (1480 in chips) Seat 6: REKIMOTO (2840 in chips) Seat 7: FoxTango (1500 in chips) Seat 8: clintbygget (1500 in chips) Seat 9: beltex (1480 in chips) REKIMOTO: posts small blind 10 FoxTango: posts big blind 20 *** HOLE CARDS *** Dealt to clintbygget [Kc Ah] clintbygget: raises 80 to 100 beltex: folds namesrtakin: folds goodtimes20: calls 100 ICE00MAN: folds mattymillne: folds REKIMOTO: folds FoxTango: folds *** FLOP *** [Ad Jd 8c] clintbygget: bets 130 goodtimes20: calls 130 *** TURN *** [Ad Jd 8c] [Ac] clintbygget: checks goodtimes20: bets 400 clintbygget: raises 870 to 1270 and is all-in goodtimes20: calls 870 *** RIVER *** [Ad Jd 8c Ac] [Tc] *** SHOW DOWN *** clintbygget: shows [Kc Ah] (three of a kind, Aces) goodtimes20: shows [Th As] (a full house, Aces full of Tens) goodtimes20 collected 3030 from pot *** SUMMARY *** Total pot 3030 | Rake 0 Board [Ad Jd 8c Ac Tc] Seat 1: namesrtakin folded before Flop (didn't bet) Seat 2: goodtimes20 showed [Th As] and won (3030) with a full house, Aces full of Tens Seat 3: ICE00MAN folded before Flop (didn't bet) Seat 5: mattymillne (button) folded before Flop (didn't bet) Seat 6: REKIMOTO (small blind) folded before Flop Seat 7: FoxTango (big blind) folded before Flop Seat 8: clintbygget showed [Kc Ah] and lost with three of a kind, Aces Seat 9: beltex folded before Flop (didn't bet)
  11. reg för fyran: 37695667
  12. om ingen såg ska du ju säga att du outplayade en kille med set i åttor standard ju för fan =D
  13. testa att trycka på take your seat.
  14. tiltar nått enormt på ettan nu. Varför vill chop ställa in så fort jag reser? Har tagit en coin o torskat vette fan om man orkar ta en till just nu
  15. ah synd helvette torska AKs vs 33 och AQo
  16. Regga #3 nu grabbar: 37694334
  17. Nått försprång ska du väl få? =) Nää drog o pissade o hämtade redbull. Fattar inte va fan som händer har börjat skaka av koffeinet typ...
  18. Bra! Hur många är vi? Winner takes it all? hehe jupp $450 till teh winner!
  19. Nu kom $50 från BLAABAR!
  20. Regga för tvåan: 37692643
  21. Och som vanligt kom ihåg att rapportera när ni åker ut ur en turnering så verifierar jag och skriver upp!
  22. freddo och jag på samma
  23. Ok grabbar börja regga nu med det samma!! 37690882 är det som gäller! 40 pers reggade i skrivande stund! GO GO
  24. Både kometen och freddo har hunnit skicka in cash. Kolla din history i cashiern så att allt stämmer. clintbygget (stockholm) ska det vara skickat till.
  25. japp! Din inbetalning verkar dröja extra länge av nån anledning. Men så är det ibland. Vi drar igång halv och om du vill så reggar du och spelar med oss så hoppas vi på att pengarna dyker in under tidens gång. Är dom inte inne på kontot innan andra turren startar så diskas du. Vi gör ett undantag liksom.
×
×
  • Skapa nytt...