-
Innehåll Antal
3 030 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av thefman
-
hehe ja men fan som jag förstod det så var det en bra bluff bara det att han inte kunde släppa =)
-
hehe jadå 48 offsuit var det va? åttan i klöver om jag minns rätt. Jag såg inte hur handen utspelades hörde bara polaren på telefonen säga "OJ där fuckade han ur! Stacken blåste bort bara!"
-
Jag är gärna på, bara du inte knäcker mina kungar med par i femmor som du gjorde i en SnG i morse... Kan alla kvällar denna vecka. kul att höra att femmorna stog =D Kan dock inte lova att det inte händer igen hehe... Hoppas på att du vill vara med ialla fall =)
-
Jag tror Torsdag passar rätt bra. Så kan man få en ny chans på lördag ifall det finns intresse! jm_j: Jag är gärna med i "lilla ligan". Alla veckodagar passar efter ca 20-21-tiden med reservation för krogbesök. Kan man inte ha separata bettingprispotter istället? Blir annars lätt att ena ligan sponsrar den andre och även det skulle vara rätt %-mässigt blir det gnäll tror jag... Man skulle kunna köra 2-3 dagar i veckan med start 21:00. Så delar man det totala antalet deltagare i tre delar, $4.4, $11 och $22. Antingen lottar man vilken division som vardera spelare börjar i eller så börjar alla från lägsta och sedan avancerar den övre hälften till $22 osv efter första omgången.
-
Fan vad kul dagbok! Lovar att komma och slaska på cosmo när rullen blir lite fetare =) Lite frågor: Hur stor andel regulers stöter du på? Hur många händer i timmen snittar man? Har du testa 500kr turrarna? Vad tycks? Vad har du för timlön? Lycka till! GLGL
-
Vilka är sugna på ett race nu i veckan? Har tid alla dagar förutom idag och på tisdag. 4st $22/180 med $50 bet känns fint.
-
hahaha YES
-
Det finns ialla fall ingen spärr upp till 30 bord. Jag brukar lira 25 bord ungefär men det pallar man inte många sessioner om dagen kan jag säga dig =)
-
Ska testa att lira $16 lite denna månad så får vi se hur det går att multitabla dessa. Dock brukar jag förr eller senare alltid backa n'r jag går upp i nivå om man kollar sharkscope. Själv tycker jag att jag har världens otur kring bubblan ju högre upp man kommer men det låter inte troligt. Fördelen på högre nivåer är ju helt klart synfrekvensen.
-
Ok det här är grejen: Jag började från $0 i rullen för ett par månader sedan och är nu uppe i $3k. Så egentligen har man ju verkligen inte råd med ett $1k bet men jag måste göra det om jag får action och chans på $2k. Sen är det praktiskt att lira $6.5 av flera anledningar. Jag snittar 5% ROI stabilt på dessa när jag 20-tablar, och de startas upp hela tiden så man har action dygnet runt. Sen vet jag inte hur ni har räknat ut rakebacken. $6.5 betyder avgift på $0.5. 4kx0.5=2k. För att kontrollera att jag uppfyller kravet på 4k SNG's så kommer man kunna raila stars och sharkscope när som helst.
-
Det tror inte jag heller. Därför jag vill sätta lite pengar på spel för att ge mig motivation! Tar emot bets från $5 upp till $2k. All action mottages!
-
Tänkte sätta upp en utmaning för Januari månad och kollar lite intresse. Utmaningen går helt enkelt ut på att jag ska klara av att spela 4.000st SNG turbos på bara en månad! Jag har totalt under min pokerkarriär spelat ca 3.000st. Skulle jag spela varje dag i Januari så blir det 130st/dag. Jag kommer att lira $6.5 turbosar på PokerStars under nicket clintbygget. Ge mig 2.0 i odds så ger jag action upp till $1k.
-
tackar =)
-
en geting av noll för att du orkar tro du är tung recensent. ohlol
-
sry inte ikväll... 2 stycken "3" outare kostade mig så jävla mycket pengar idag. Skulle ha ökat min rulle med 30% men nej det händer ju inte?? fan asså Urk.. Tråkigt att höra. Synd att det inte finns lite lägra nivåer för überslaskspel. Skulle vara bara för ryktet att bara ösa på ordentligt på t.ex .10/.20 för en slant. Nu är det bara massa tajtnissar ute.. som när jag skrev senast. Ska fundera på en liten tupplur när jag är klar med mina turneringar. Ähh $1/$2 är ju minimum för slask =) Egentligen borde man köra 5/10. GL i turneringarna!
-
sry inte ikväll... 2 stycken "3" outare kostade mig så jävla mycket pengar idag. Skulle ha ökat min rulle med 30% men nej det händer ju inte?? fan asså
-
Najs story, kul när folk driver med de som försöker få sig att framstå som övermänskliga, och det är sweet och väldigt tippat att de reagerade som de gjorde, MEN är pimpout full? =D
-
Haha visste att jag glömde cyntax i listan Annars hade du aldrig skrivit så där! =) Sen var det inget tipps från mig, jag kan tänka mig att det är ganska meningslöst att raila i det här fallet. Gav bara svar på frågan.
-
Jo serie är jag på. Ska fnurpa lite på upplägg o så. Kom gärna med tipps. Man kanske skulle kunna ha divisioner där man spelar $4.4/180-$22/180? Så splittar man prispotten på några placeringar. Typ top3 av 20 eller så.
-
Jo asså jag hade ju stor del av stacken på pottoddsen had ejag alla gånger så länge han inte hade AA. Men turneringsmässigt var folden rätt tycker jag. GG, ja detta kommer bli av igen det kan du lita på!
-
Så här i efterhand känns min fold ångest utan helvette men hans HD för tillfället var ju som SÄMST en coin och det var surt o ta den. Och sen att min AK vs A6 inte står e ju svintråkigt. Aja GG fredde! Shippar över stålarna!
-
hade AQ men hans HD slår mig FITTA VA TILT
-
3/8 here we go
-
hehe det vill du? =) 7/9 nu
