Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. thefman

    Valuta på Ipoker

    det Steel skrev + avgiften som tas utan förvarning då du växlar valuta på bordet. så sätt kontot i en valuta som du planerar att spela i fortsättningsvis (rekar dollarn pga raken)
  2. såg också den inatt. undrar vad heltok har att säga om grabbens diet =) går ju uppenbarligen att pressa sig rätt hårt på bara carbs
  3. youtube or it didnt happen. glöm inte att skrika "light weight baby" mellan repsen också =)
  4. tvärt om. långa streaks pajar gejmet mer
  5. ryktet säger att Sean webcamade med deras CEO och visade upp badtofflorna från häktet, sedan var saken biff
  6. så jävla +1 det ska va stora karlar i riktig barslagsmålsanda
  7. tror det var ungefär här det blev lite grinigt i ögat
  8. hehe det där är ju underhållning enligt mig. posta gärna fler =)
  9. av det jag har sett på bilder så är hon en riktig böna. inte banga så att säga
  10. lol sofia G, eran kollega, och då snackar jag inte porrbranschen =)
  11. thank god for rakeback?
  12. äh ryck upp dig mannen, inte ska du lägga glaset på hyllan. på valborg dyker jag och rebecca upp så det blir utgång med bla sofia och cathrine. suit up och häng med vett ja
  13. raise cb 25% betyder inte nödvändigtvis raise cb 25% på kung hacka hacka
  14. sista ser ju riktigt jävla fin ut. fattas bara en paleobira
  15. se över vad du tar för händer till showdown
  16. vad ville du se på grafen nu igen? detta känns lönlöst
  17. kan man spela bra men springa dåligt i EV? lol tillbaks så att säga tomte
  18. bara jag som blir checkraisad av KQ ibland, floatad av AJ, pealad av småpar?
  19. sluta checka bak nötterna fisk har vi uteslutit både 4b pre och cb flop nu eller? vad har vi kvar för alternativ i vår arsenal? minbet riv? wtf man
  20. analysera händerna som gör dig osäker istället för att gråtrunka till grafen
  21. tss vadå ett gäng sillstrypare jämfört med bob sapp 8)
  22. möjligt. spelar själv utan donkrange där så har inte gett det nån nämnvärd analys. gav bara en anlednong till varför det möjligt skulle kunna va bra
  23. donk turn är ju för att skydda vs cback range. drag och mellanpar kan ju tänkas syna. tror inte luft skjuter tillräckligt ofta.
  24. hur såg denna justering ut om man får fråga? vore även kul o veta din std dev
×
×
  • Skapa nytt...