det är tight ja men vi har ju som skrivet i OP absolut ingen read på fi. tycker man bara kommer sätta sig själv i dåliga gissningslägen av att syna här. hade vi åtminstone vetat att han var reg-ish så kan vi syna och peala typ J eller T höga brädor som sämst ur vår synvinkel, och såklart låga brädor.
sånna här floppar kan fi skjuta många dubbeltunnor, vilket vi inte klarar av att syna ner ofc.
så som utgångsläge mot helt unknown är att vika brett i början.