Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. men..... näsblod innan årets slut då...?!
  2. vet inte hur många gånger jag F5'at denna nu, vart fan e sean???
  3. när du översynar, och dessutom oop så borde CO vara mer synbenägen imo med händer som har floppvärde
  4. googlade på CBT-lirarn och visade sig att han la ut en HU vid för ett par år sen http://forumserver.twoplustwo.com/58/heads-up-nl/cantbustthis-vs-rumnchess-video-408977/
  5. den där folden kommer va standard 2013, om jorden nu inte redan har gått under dvs
  6. thefman syftar på de games han har spelat i sedan dec 2010. svenskar är obv inte tillåtna så mer kan jag inte säga, och tydligen är inte CG's i sig tillåtet enligt ovan så siten/nätverket kanske är en stor fuling. vad vet jag kan dock säga att siten har ett nl600 fullt och 6st nl200. så rätt bra action för en microsite.
  7. screenshot när du poserar naken framför badrumsspegeln så där skanky hoe vore fint
  8. frukost on keyboard. tack
  9. grundtanken bakom spelet är FE. ren card removal. får du väl syn så har du alltid 30% i princip
  10. flickvän ger ungefär ett års break-even. har själv testat.
  11. nånting måste undersökas närmare igen, för att sedan återkomma
  12. på tal om det där så gick det ju rykten om att party tog skärmdumpar när klienten var uppe för ett par år sedan
  13. finns anonyma bord på prima och party
  14. portuguesen måste va en level right?
  15. Q: varför är limit holdem så jävla swingigt? A: för att du aldrig kan manövrera ut någon ur potten. raisa, betta och shipa som en man nu Sean ffs =)
  16. in before ban
  17. lek runt lite på denna sida så får du ett hum om et http://www.pokervariancesimulator.fr/
  18. imfromsweden's pappa är det du?
  19. hur kan man dra en CDS-historia och helt utelämna smirnoff ice?
  20. insert pocket 33 hh
  21. det är inte helt omöjligt att springa dubbelt över ev i 300k givar. variansen är grymmare än du tror
  22. lol nu spelar du ju som jag gör. var inte mönsterigenkänning BS mr GTO? =)
  23. whatever gives u a boner liksom. på andra sidan har vi chiren80 som lirar 35k givar per dag och ändå plussar fint. sen tycker jag inte att "kompisen" i exemplet direkt räknas som low volume. borde få in 30k givar eller mer i månaden.
  24. dodge=ducka/undvika Får ju inget direkt svar på varför tex hans egen syster inte hjälper honom. Ser lite skumt ut att han har en Hummer parkerad utanför lägenheten. Sist men inte minst så hade jag nog sålt min laptop rätt snabbt om jag gick dagar utan mat. Känns ju fan som man svälter på en 2k kcal deff. Men som sagt har inte följt denna story så kan ju ha fel.
×
×
  • Skapa nytt...