Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. kanske jag som är överdrivet paranoid men tror inte allt är som det verkar. har spanat genom halva videon och tycker han dodgear en del svar.
  2. ähh han har ju grafer uppe på det andra forumet ändå
  3. eller pokertube
  4. tar väl vad som bjuds på. lifetime kan vi börja med?
  5. ge oss lite graf
  6. din avatar råkar inte vara en amerikansk seriemördare?
  7. http://topdocumentaryfilms.com/watch-online/ denna är bättre. imdb hade rätt mycket skräp imo
  8. hade personligen checkat nit som jag är
  9. vette fan kommentatorerna brukar ju kalla Mark Hunt för Samoan fighter och han är 1.78
  10. aldrig funderat på att ge dig in i MMA? byggd som en natural Samoan ffs =)
  11. blev fan kallsvettig mot slutet av artikeln
  12. hehe det där är inte tilt. det är common 2+2 resonemang 2010. här ska man 4b smälla låga PP. jepp
  13. cbettar väl av ren autopilotstandard men check funkar bra att mixa in för att skydda QQ-KK (check/call rangen).
  14. tycker bluff i det här läget suger. betta flopp själv och följ upp riv, eller led turn vid check/synad flopp för att sedan beta riv.
  15. jag hade bet/foldat QQ-KK om jag nu fick för mig att avsluta denna linje med riv bet. vi kommer ju aldrig ha brickade drag eller random bluff här så ser inte riktigt varför vi ska skjuta in valuehänder direkt. fi har slowplay eller tagit frikort som nu missat så bet kan ju enbart inducera bluff som bäst imo.
  16. det enda sämre du kan få syn av är ju AQ så tycker C/C sitter överlägset bäst på riv.
  17. 300-400k borde inte ta mer än ett halvår, sätt ett dagligt mål på ungefär 2 lax så har du det kirrat!!1 sen plockar du ut ca 244k av denna summa och satsar det på en online bordell (du marknadsför dig genom krypterade klisterlappar runt om på stan som annonserar massage, fiffigt va?!)
  18. thefman

    .

    raymond är nöten. måste tankas. ty =)
  19. den finns på SVTplay för dom som vill se
  20. kan va valutaskillnader
  21. thefman

    .

    en halv avokado, 250g keso naturell, salt&cayenne peppar. rör ihop och släng det på mackan=gott
  22. thefman

    .

    tycker man läser detta lite över allt, och det låter ju logiskt. frågan är sen bara varför byggare som faktiskt lyckats i alla år då äter så stora laddningar protein.
  23. 3/4 hade iaf positiv WR
×
×
  • Skapa nytt...