Ok får väl försöka med den när tilten är ett faktum nästa gång! Kan ju inte slå i väggar längre sen man flyttade in en knoge ½cm, eller som senast när jag mosade en kaffemugg i bordet. Såg lockande ut då men efter operationen på södersjukhuset för att få fast ringfingret igen så inser man hur jävla onödig den typen av avreaktion är. Har gips och går på rehab 1ggr/veckan... Nu jävlar ska jag knäppa bubbelplast!!