Gå till innehåll

thefman

Members
  • Innehåll Antal

    3 030
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av thefman

  1. aaa straighten kommer på 6e kortet som iremats lyckas klonka på nåt riggat sätt är du heltjävla slut i skallen? Var det mats eller fi som hittar synen med AJh??
  2. Jaja flushdrag o 2 överkort men alla glömmer backdoor straighten! =D
  3. Som alla vettiga förstår så finns det ingen gräns på detta. Sen kan en badstreak definieras så olika att det blir lite knepigt o mäta.
  4. Ok får väl försöka med den när tilten är ett faktum nästa gång! Kan ju inte slå i väggar längre sen man flyttade in en knoge ½cm, eller som senast när jag mosade en kaffemugg i bordet. Såg lockande ut då men efter operationen på södersjukhuset för att få fast ringfingret igen så inser man hur jävla onödig den typen av avreaktion är. Har gips och går på rehab 1ggr/veckan... Nu jävlar ska jag knäppa bubbelplast!!
  5. Jag kan summera med att det gick inte så bra för vår hjälte. Jag tippar dock att han spelade in nästan 50k FPPs på en dag vilket troligen är något slags rekord. damn 100 dagar för en Aston martin!
  6. Riktigt oflyt håller aldrig i sig mer än 3 dagar. Dock kan man ha semioflyt i upp till 42 dagar... Tro mig jag har läst sannolikhetslära!
  7. Fan borde man inte fråga honom, lite halvt ironiskt, vad han tyckte om Steve Dannemans WSOP deal? Hur han kunde va så ärlig och lojal mot sin kompis?
  8. WTF? Heter inte Othello just Göran har jag för mig? Ska jag också heta Göran då? Är det isåfall jag som "har" den här dagboken? (Err: "dagboken") Och är Göran verkligen gångbart i Tjeckien (dit jag ska)? Vad betalar man för att få heta Göran? Frågan är snarare: Vad betalar man _INTE_ för att få heta Göran?
  9. Kom o tänka på en sak. Känns som det var typ 2 månader sen du satt o lira €75 hu, och nu $5k mitt i allt. Lyckat sommarlov eller har du klonkat nått?
  10. Vad spelar det för roll om det nu är 74,35% tur i en sådan turnering? Det är väl för faan en prestation det raymer har gjort? Och historiskt sett i WSOP så är det enbart skickliga spelare som har gått b2b.
  11. fy fan shahin du anar inte va nära ja var att firra AQ vs 44! Lyckades ropa ut esset, ställer ölen åt sidan o skriker dam för kung o fosterland men missade...
  12. resultat likt en fotbollsmatch
  13. fan nu vänder det
  14. fan du suger ju på coinflips man.. torskar du 4 till skickar jag över mina 75 cent 8)
  15. Om du med "nästan" menar "inte i närheten" så ja. haha men va fan han kom väl top50 och blev utklonkad av Aaron Kanter? har jsg så kasst minne...? Han kom 22a tror jag, Kanters eller Barchs runner-runner färg tog kål på honom. Då förstår jag inte riktigt hjort här.
  16. vad lirar du för stakes shahin? winalot9 är väl en $5k torsk??
  17. Om du med "nästan" menar "inte i närheten" så ja. haha men va fan han kom väl top50 och blev utklonkad av Aaron Kanter? har jsg så kasst minne...?
  18. hahaha!!
  19. dock tog ju raymer nästan back 2 back så vette fan om tur var största faktorn till att han vann.
  20. jamie känns som en kille som kommer gula till proffsen. Dock håller han ju sjukt mycket högre standard än moneymaker så casha ITM i turrar lär han göra igen.
  21. Kom tillbaka om 1.000 turneringar så kan vi avgöra om du ens är vinnande!!
  22. hur fan kan han tänka sig o lira $1M headsuper mot proffsen? verkar ju va helt slut i skallen.
  23. Jag håller med. Jag spelar mestadels NL50 och snittar $10-$15 per timme i bonusar. Det är ju ungefär vad många drar in på ett vanligt jobb per timme efter skatt. Så att låta bli att först och främst ta de pengarna känns ju lite korkat. Instämmer! Min allra första plusmånad var tack vare bonusar/böcker/pf.nu. Lyckades på ett halvår dra in runt $5k. Finns inget bättre sätt att bygga rulle på.
  24. 33handen så var ju en av mina 2out i hjärter vilket hade kunna ge någon färgen. annars hade jag nog synat. är det fel att göra den avgränsningen? oj missade visst det. Självklart ska man räkna med att man får reducerade outs om ditt kort kan ge fi färg eller stege. Då är det inget snack.
  25. Vad har du för rulle? Börja på en nivå som känns säker ex $20. Gillar du inte stigande blinds så fins det "no blind increase" på stars. Som minst bör du ha 30 inköp. Du kan även testa HU turneringarna på stars. På ett 128m fält krävs 3 raka för ITM. Sedan "freerollar" du på fina cash.
×
×
  • Skapa nytt...