Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Ge gärna lite mer info här då jag köper en hel del elektronik från dustin men aldrig reklamerat något. Leveransen har varit väldigt snabb för mig men har personligen SIBA på min blacklist efter att det tog 7 månader att fixa en laptop som gick sönder efter 1v (3m repair) och sen inte startade när jag fick tillbaka den (skickade tillbaka för lagning som tog 4mån).
  2. /4-/20 (några skott /50-/200)
  3. innebär det inte en auto-invite till flytt?
×
×
  • Skapa nytt...