Bäst: Börjat plugga efter 8 år i pokervärlden, börjat klättra stakes, drar in mer pengar, festar som vanligt och haft jävligt kul, klarat första terminen
Sämst: bränt 500k som student, har mindre pengar än när året började.
"Trådlös lyxmus. kostade 1000kr för massa år sen."
får du inga vettiga bud på MX1k musen kan jag ta den som backup, måste komma ihåg att kolla auc om 2 dagar dock.
Obv ev+ att ha en operton-mus med : )
edit: vill ha kniven också, får ställa en timer.