Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Aja, kan väl bjuda av en vettig post, inte ofta de händer men idag känner jag mig trevlig. Feb har varit en intressant månad, minst sagt. Jag inledde med att gå på livsrulleskottet på /20-/100 sporadiskt över två veckor. Nog sprang man allt godmode och de var inte många 10k+ potter som gick på fel håll. En rejäl rush i pengar ledde till en spontanbokning av en resa till Bangkok, något som bara blir en mellanlandning för en natt, eftersom jag reser själv kändes lite lyx på sin plats så jag har bokat mig en svit med vardagsrum á 60kvm på ett decent hotell, kommer inte ha någon ork att ränna runt solo på stan för en natt i bangkok (läs: går jag ut kommer de bli megadegen) när planet dagen efter går 06.15 Därifrån blir det rakt ner till paradiset, Bali. Möter dagen efter där upp med lite goda gubbar, Klingan, Waah, Lepidus & Felstav. Kan nog allt bli magi. Tanken är att stanna drygt tre veckor men jag har inte tagit beslut om hemresa än, dvs inte bokat. Har en hemtenta 26-30e mars som jag såklart kan göra där men jag ogillar tanken på att min lägenhet står och tickar tom hemma i Sverige för 6k/mån, tidigare erfarenheter säger att det inte kommer bli gratis på Bali heller. Utöver det har jag hittat på lite småhyss, åkte till Karlskrona och hängde med Sladdafan förra veckan, magikväll som man förväntar sig. Ikväll har jag inte tagit något vettigt beslut än, tänkte riva av lite variansfri poker och vill det sig väl kanske jag tar bilen till Halmstad, annars ska jag jaga back i sedvanlig felstavanda. Överlag så är livet ganska magiskt just nu, klarat alla tentor för HT14 på första stabbet med minimalt plugg, alla inlämningar är godkända, slet hem ett stabilt B på den senaste och denna terminen börjar närma sig sitt slut då jag bara läser 15hp/termin. Så jodå, nog mår man. Poker rullar ju på riktigt charmigt med och har slipat till spelet en del, kan nog vara dags att börja titulera sig endboss på /2 snart iaf. Kommer fortsätta spela /2 tills resan är över, må vara brutalt överrullad men det känns bara onödigt att riva högre med den variansen jag får ta för tillfället, efter det ska de spelas högre. edit: flyger från stockholm 4e mars, åker dit den 3e för öl och hamburgare på stan, kanske någon som är intresserad av att ses på en kall? Bifogar en bild på gårdagens variansfria poker:
  2. skulle vilja säga att jag mått bättre men de vore en lögn
  3. bokade en enkel till bangkok 4e mars, vet inte ens om jag kan åka men äh, ni kör vi. hashtag-semester och sådant, svänger inom stockholm någon dag innan om nån railer vill ses på en burger och en starköl. mvh degen.
  4. tacksamt om du säger till om sånt här i förväg så jag kan ta taxi mvh.
  5. ja men jag gör ju mitt bästa, jag sitter och klurar på hur jag ska svänga de med skolan bara men förhoppningsvis kan jag möta upp, är så pass degen numera att jag inte ens skäms, blåser av en 5a på krogen sen kommer man hem så man knappt kan stå, hämtar in de fort på /20 eftersom de ska vara kö tills 2017 på /100, ville spela BJ på krogen igår men orkade inte spela så skickade iväg en m8 med lite smet för o grisa och proppbettade på outcome, megaevminus men kul för skratt, köper numera också prollar i IRLarnas årsbonusar på företag för skrattning. Sitter och bokar en Londonresa nu med för skratt, bokar in den efter vår bordellsafari i berlin så stanna en vecka där så kan vi prova betalkärringarna i england med. men säg till när ni åker bali så möter jag upp där. mvh. degen. edit: jag skäms inte de minsta, inte ens något. tack hej <3
  6. så ligger de väl till numera.
  7. tror överlag du spelar för lågt, spelar du högre kommer folk respektera dina höjningar och du kan vinna mer dollars. Kom ihåg att ingen kommer ihåg en fegis!
  8. inte håller jag på med sådant som absinth och skotta midstakeskorvnivåer mot sopregs.. mvh
  9. ja mnen vafan dagens /50 slir gick ju hem så jag ska väl oclkså ha de bra kom kom nu åker vi på semester, de blir charmigt
  10. namehere, being namehere, the life of namehere, filmen finns att hyra, nej men kom vi går på äventyr jag stakear om du kastar in ett gott ord för syrran, åhhh, malin <3 tack : )
  11. pluswhine! : D
  12. haha, easylife och falken i korvstakesgames, heeelvete va de kommer slaskas <3 charmigt när ett inköp motsvarar en 3b och sen live med alkohol på de, rekar microspelarna att åka o hämta slaskpengar och ta en pils med 2 legender. mvh facit.
  13. Blir 2015 ditt år? En mästare måste koras, kom kom, vi går på bodil.
  14. lallersteds chilibea & potatis. slängde glatt min potatisgratäng för jag lagt lite persilja på toppen.. ,mvh
  15. synar att de kommer drickas lite alkohol, du kommer dit, dunkar ner pokalen och visar vem som är bordskapten både på pokerfronten och alkoholfronten. Inga konstigheter och allt som vanligt dvs. Pokalen har för övrigt en ratio av 1:1 till giftspenen, det var genomtänkt. Mvh,
  16. mysgrindlistan.
  17. Minimum Bete mig dåligt Åka på minst 3 bordellsemestrar och göra rätt för mig Finlandsfärja och bete mig illa Göra absolut minimum av ansträngande/tråkiga saker Balansera upp alkoholkosten med narkotika Gänga med någon [*]Förhoppning Gänga med falken. Gänga med speltorsk. Fånga en ren. Åka på en resa, komma hem & inte komma ihåg att man vart iväg. Flytta utomlands. [*]Vore mycket trevligt Flytta till Dubai och gifta mig med allas lillasyrror i skypegruppen. Träffa något nyduschat 10år yngre som man trivs med Supa ner nån på chartern och betala deras "LoverBoy" tatuering med vingar på svanken Att inget av ovanstående inträffar
  18. Är bara att riva av spearmint rhinos $5k paket med lite nyduschade så e man ju hemma, smeten ska ju ändån bort på sånt så.
  19. Folda pre, där står du aldrig!
  20. Hörde jag att den gamle dammsugaren med specialmunnstycke varit framme? mvh edit: fräsade till länken edit2: den vill inte hoppa till minut 6 så hoppa dit eller klicka denna
  21. Samt det går att springa dåligt och springa över ev. Så du vet.
  22. kalla hunden för Tack-Sido edit: och nicka honom tackie
  23. Bra riv igår när absinthen var framme... blev utgång med bland annat <*((((>-< råbäärn waah felstav och lite IRLers, nämensååååå
  24. sådär, mvh photoshopskills.
  25. han sover jag går i god för honom! skicka picken till mig innan så kan jag photoshoppa den så man inte ser att de e han
×
×
  • Skapa nytt...