Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. gör som gamle brukar göra, gå rakt in och dra en "nä men vad säger ni ska vi riva av ett gängknull?" #justgamlethings
  2. Jodå nog kikar jag in här ibland, riktigt kul att höra att den är uppskattad, alltid kul med credd för något man jobbar hårt med : )
  3. backade säkert men september känns brau.
  4. byt yngre till äldre så kan vi ligga med samma tjejer då.
  5. september blir vår månad darling, då ska vi ligga med 15 år yngre tjejer trycka pengar som ett mynteri och bete oss allmänt illa med raka A och endbossa <3
  6. Hej Kaliber-Name! Här får du en liten mix i födelsedagspresent döpt efter dig, hoppas den gör dig glad. Förväntar mig 5min coaching i retur, vilket borde motsvara drygt 833 :- avrundat nedåt i rådande coachingvaluta. Med vänliga hälsningar från Lund, en gammel gammel määänd. PS: jag tyckte namnet var fyndigt. https://soundcloud.com/heroinhero/dj-dovrekt-nameheroism
  7. tänkte gå ner 10kg på en månad jag, och jag väger bara 80kg, 2 månader för att tappa 10kg låter ju för fan sinnessjukt enkelt?
  8. Gå om lågstadiet.
  9. ge grabben en hagelbrakare och en flaska jordgubbsvin så kan han nog trycka fler kulor i spädbarn än han gjort i nyduschade döttrar.. fråga: berätta malin om bilden på bordsbenet hon fick eller är ni inte så nära?
  10. favoritknak? sämsta beteende? Yngsta dötter? antal millimeter mindre än speltorsk på pinkarn? mest starstruck moment? antal election om dagen? antal gånger du slitit till Malin?
  11. vart ju sån charmig dj med som ni missa, hörde de var selfietävling här så wtf #yolo edit: sm i sizeing
  12. Har samma, dygnet ökas alltid med drygt en timma, löste de genom att alltid gå upp samma tid istället för att fokusera på när man går och lägger sig.
  13. haha IRLgarv på den, vi hänger rätt mycket IRL och den frasen används till ganska mycket exakt allt t.ex "käkade burgare igår.." person2: "DITT SPRING........." alternativt används frasen "ditt jävla liv" vilket kanske också droppats ibland, vetifan wouldn't know haven't seen var bara kombon av den gode kareoken och frasen som fick en baginboxad gammal man att skratta till här runt 4tiden på morgonen. gg wp gl osv
  14. "Självklart så kikar vi även på hur vi skall kompensera er som blivit drabbade, biobiljetterna är mer lite "plåster på såren". -Svenska Spel Någon mer som fått detta till svars, ska bli jävla spännande och se vad man får, kan ju vara allt från ett par Topeco kalsonger till något som har med produkten/tjänsten de erbjuder, varför inte något som fungerar ungefär lika bra som deras klient, låt säga ett presentkort på SJ..
  15. pangade iväg ett mail för skrattning om de föredrog arga eller trevliga mail och att belöningen av tre biobiljetter kanske krävde att man slet av några ilskna mail, sen vetifan, är väl mer intresserad vad de svarat denna gången, förre gången fråga jag ut stackarn på lunch iaf.
  16. hata när det händer va nu ska det suuuuupas i parken cya däär
  17. Nog blir de valborg, sen är de en jävla bedrift att bli petad ur cs laget blomman, mtp jag mest springer runt och grimsar med pumpen lite mysfull och ändå kommer top 3 varje match, utöver global elite speltorsk som får spela 1v5 varje match och boosta alla är de väl slow och name som har lite halvskills <3 edit: pma om de lockar med nån kall över valborg. Lär väl iof smälla ihop med [borttaget på begäran] med men ah.
  18. Inte fått svar om de men Elin på supporten kunde tänka sig en sallad i vårsolen på vår dejt iaf. "Hade vart nåt det. En god sallad i vårvärmen. Fortsatt trevlig helg! Jag går hem och firar lördag nu. Med vänlig hälsning Elin Kundservice Svenska Spel"
  19. har såklart pyntat in hela spelkontosaldot, aja får väl riva fram mastercardet för skrattning, mailat supporten med, ska ut på middag (sallad) med elin @ svssupporten iaf, semibink?
  20. hade tänkt punta väck några tusningar på betting men all smet är fast på pokerkontot (logga ut = pengarna ligger kvar pokersh ändån) någon som upplever samma? bryr mig inte avsevärt då jag slipper punta väck de men aldrig varit med om det förr...
  21. sluta vara griniga, grabben har ju löst pokern med limpfolds i sb och konstanta donkbets, sluta vara yelly, mvh.
  22. vaknar med en flicka i säng, släktmiddag, grisfull, hem, /20 plo hu, swings, nära gulen, slutar upp, yolo. kvinnobesök snart. bokat månaden, asien på måndag, livet? jo, nä, kanske?. Jodå. tagit degen till en ny nivå och jag stortrivs. bokade korvplus i feb iaf. mvh. edit: plo syns ej i grafen, kanske borde köpa pt4 så de swingsen får synas för dra åt helvete vad vi åkte av idag <3
  23. månadsbok där, stockholm på tisdag runt 21.00, tänkte äta mat och dricka öl, någon här på forumet som hade skämts över att ta en kall eller två ihop? mvh
  24. till vårt försvar hade vi ändå andra planer
  25. livespelar lite house/hiphop/djatypallt i några timmar http://mixlr.com/diazo för att lyssna in om nån känner för de
×
×
  • Skapa nytt...