Ska försöka höfta en curry ikväll, har drygt ett kg fläskfilé, sen tänkte jag slaska i curry, peppar, salt, paprika, färsk basilika, färsk citronmeliss, grädde, creme fraiche, lök, vitlök sen skiva lite gurka till, har gäster över med, bära eller brista...