Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Tror du ser spöken i många händer för du springer kallt försök tänka bort resultat
  2. jotack, den spikade man första fyllecellen på
  3. Håller helt med, men som det är nu så går det ju ändå att spela en turnering samtidigt som man har 5 cashgame igång, turneringstrafiken hade ju säkerligen ökat om man slapp jobba sig runt detta varenda eviga gång
  4. Gillar receptet på kycklingpastan, har ett liknande recept jag kör som brukar vara magiskt uppskattat, ett litet tips dock! Byt Creime Fraiche (?) - Franska örter, till Creime Fraiche (?) - Saffran & tomat, det gör sig löjligt bra med pasta & kyckling
  5. Är en stor förespråkare för att man bara ska kunna spela 5 bord hos er MEN; nu när ni låter en spela valfri mängd turneringar, kan ni inte ändra spärren så det är max 5 CASHGAME bord och inte detta helvetet man får uthärda när man vill köra 5 bord cashgame och en turre på sidan, varje gång ett cashgame bord dör och man vill byta runt eller så, ja då får man glatt stänga ner turneringsbordet, plocka upp de nya cashgame bordet och sen leta fram sitt jävla namn i turneringslistan. Enormt störande och det är primärt det som får mig att inte orka spela turneringar på SvS. En fix på detta tar väl ungefär 5min för en halvinkompetent programmerare dessutom, snälla fixa detta för det är en jävla mardröm
×
×
  • Skapa nytt...