Gå till innehåll

diazo

Members
  • Innehåll Antal

    3 613
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av diazo

  1. Hm, viktigare fråga. Hur blir man VIP?
  2. Sweet, fanns lite saker som inte finns på extremefood tror jag på tal om stark mat, har något gett sig på "The Source" på 7,1m scoville? löjligt sugen att prova den men vetifan om man vill lasta 700kr+ för att plåga kroppen, blir ju inte att köra den rent då det förmodligen är väldigt farligt för kroppen men att dra några droppar på lite potatismos borde kanske fungera? Samt till de som gillar att plåga kroppen, vad är det starkaste ni kört rent?
  3. Jag är på jakt efter en chipotle (stavning?) ju starkare ju bättre, hittade någon honung & chipotle på coop men den var inte alls så som jag ville ha den
  4. bumhuntas redan hårt nog som det är.
  5. upp 50 inköp, nivåoturat saftigt så resultatet blev 3k back
×
×
  • Skapa nytt...