Gå till innehåll

Ola Brandborn

Members
  • Innehåll Antal

    5 807
  • Gick med

  • Besökte senast

  • Dagar Vunna

    110

Allt postat av Ola Brandborn

  1. Jag tangerar 100 igen. not good...
  2. Jaha, nu ska jag försöka vara Cocacolafri igen, denna gång till efetr Julafton. Det finns endast en CC kvar i kylskåpet, det får bli frukost i morgon för att döva lite av den huvudvärk som kommer i morgon bitti (har druckit noll idag). Jag har en dunderförkylning så tänkte att jag lika gärna kan sluta med CC samtidigt, jag mår ju redan risigt så att säga.
  3. Ja inte är det lätt, knivig sits, men Malta Gaming kan ju råka ha några kontktdata. Det här är ju (inte än) något bedrägeri, utan verkar som en organiserad avveckling, där OP varit alldeles för sölig för att få fatt på sina pengar. Man får hoppas det löser sig. På vilket nätverk låg Interpoker? Man kanske skulle kunan få tag på ex-ägarna på något sätt, och be dom snällt hjälpa till med kontaktdata till den som sitter på pengarna. Är det betydande belopp så kanske man kan få dela med sig lite mot det arbete som görs...
  4. Får man köpa in sig
  5. Kontakta Malta Gaming Authority
  6. Jag vet hur det går (i fredags) men jag har noll aning om detta är någon information jag har rätt att dela med mig av. Minimikravet är i alla fall uppfyllt.
  7. [X] Bilder från Vegas utlovade [ ] Bilder levererade Mannen går helt enkelt inte att lita på.
  8. Typiskt vänster-Katt3n att attackera obekväma åsikter med personangrepp i stället för att diskutera själva åsikterna. http://www.expressen.se/ledare/anna-dahlberg/vansterns-vralande-sabbar-debatten/ Och en sådan vill ni ha som årets forumit? Nej, in och rösta på någon som står för konservativa ideal...
  9. Så här arga har Demokraterna inte varit sedan Republikanerna tog slavarna ifrån dom.
  10. Den var läsvärd, till skillnad från många andra ölbloggare.
  11. Samt fått in av Stallhagens julöl där...
  12. Vi skippar Train Alliance på Pepins va? Eller tycker någon motsatt?
  13. Det här med julöl... http://www.dn.se/mat-dryck/dryck/alla-julol-testade-har-ar-alf-tumbles-18-favoriter/
  14. Slitevind på Pepins, vad tycker populasen? Hiss eller diss?
  15. :ola::ola: Jag är imponerad.
  16. Sist du kollade så var Obama född i Kenya också... att förfalska pass är kanske inget större brott i Sverige, men jänkarna ser allvarligt på detta.
  17. Jag säger bara: Underage Gaming... hur fan kan ta med sin son till Vegas?
  18. Jasså, det passar att passa på att åka till USA nu mitt i valrörelsen? Du ska väl hämta inspiration från den smutsiga presidentvalskampanjen där, antar jag.
  19. Baltic Porter är alltid av intresse.
  20. Förslag på hur man enkelt förenklar 3:12-reglerna: Stryk dom helt! http://www.di.se/opinion/anders-andersson-efter-nya-forslaget-skrota-312-reglerna/ Men, det skulle ju vara för enkla regler, så det kommer aldrig gå igenom.
  21. Och mig veterligen är inte städföretag föremål för vinstförbudet inom skola och vård. Så din poäng är noll.
  22. Jag tänkte snarare på min frus läkare, en fd skolläkare som öppnat eget inom Öron, Näsa, Hals på äldre dagar. I stället för att Mariia skulle behöva vänta två månader (!) för att få en tid hos husläkaren eller gå till akuten med något som är brådskande, men inte akut, så kunde hon gå till denna dam med fyra dagars varsel. Denna 60-åriga dam kommer lägga ner sin verksamhet och gå i tidig pension, om förslaget mot att tjäna pengar mot förmodan blir verklighet.
×
×
  • Skapa nytt...