Trodde du helst ville ha 11 eller 12...
Bonusfråga: Kan du komma med ett argument varför det inte är bra att ha "alla varianter", dvs 2,3,4,5,6,7,8,9 och 10-mannabord? Försök göra ett eget tankearbete här varför det är dåligt ur både spelarnas och sajtens perspektiv med denna stora valfrihet.
Det är ungefär samma fråga varför inga vettiga sajter erbjuder nivåerna 2/4 och 2.50/5 samtidigt.