Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. HAHA snackar mest crap stämmer nog mer
  2. kunde ge mig fan på att wahlen1 som valt topic, då: CPL pro leauge - PLay hard go pro Vm i cs;)
  3. antar att jag har en tendens att köra pott när där ligger potientiella steg/färgdrag ute
  4. ja en turreklonk hade sinnerligen fått mig att rycka upp mig många tankar kring casha ut atm.. eller försöka hålla mig på breakeven och jobba upp rullen med RB eller ngt..
  5. 363 fattiga jävla euro på turrar (ej över 5 euro) samt ofokuserat nl20 lir
  6. fy satan i bubblan vad jag är dålig... rullen nere på €643... hur ska man göra för att hitta motivation??
  7. killen har 63 18 39 på 100 händer: ***** Hand History for Game 3765275775 ***** (Prima) $20.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, February 08, 01:23:16 ET 2011 Table DeepStack 337 (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: Godott ( $12.17 USD ) Seat 2: elitfisken ( $23.69 USD ) Seat 3: DMAN506 ( $21.20 USD ) Seat 4: RibokSaN ( $33.37 USD ) Seat 5: nuto ( $25.09 USD ) Seat 6: Old_boy ( $20.20 USD ) nuto posts small blind [$0.10 USD]. Old_boy posts big blind [$0.20 USD]. Dealt to elitfisken [ Td Tc ] elitfisken raises [$0.60 USD] DMAN506 calls [$0.60 USD] RibokSaN folds nuto calls [$0.50 USD] Old_boy folds ** Dealing Flop ** [ 6d, 3s, 9s ] nuto checks elitfisken bets [$2.00 USD] DMAN506 folds nuto calls [$2.00 USD] ** Dealing Turn ** [ 7d ] nuto checks elitfisken bets [$5.00 USD] nuto calls [$5.00 USD] ** Dealing River ** [ 5s ] nuto bets [$12.40 USD] elitfisken ??
  8. inno sjukt dåligt obv, kunde t.o.m släppt den flushen imo som jag flög på inatt, men där låg potentiella stegdrag samt han kunde även setminat... go for it inatt igen imo
  9. tydligen! men måste tipsa om denna turneringen, lirat den 4-5 gånger och legat top5 varje gång när de börjar dra ihop sig mot pengarna, dock itmat en gång bara Men som sagt jinxat det 2 gånger så lite får väl skyllas på det, ska försök samla kraft under dagen sen försöka köra megagrind natt då de obv verkar vara lättast för fiskar som mig att gå plus
  10. direkt efter jag postade flög jag i en megapott med färg mot högre färg... mot den enda killen som hade gått om och fått mer marker än mig, oddset på de liksom?
  11. hoppas inte jag jinxar detta:
  12. Gj =)
  13. Hejsan jag heter Rasmus och jag är beroende utav IS i alla mina drycker, normalt?
  14. obv full här sas
  15. Tjenare, vet inte om själva affiliatsen är så uppskattade då jag uppfattat att vissa tar dom som telefonförsäljare (ratade som tusan) men behöver bara hjälp med att komma igång då jag fått upp intresse för det här med pokeraffiliate, någon som har några bra tips?
  16. hbg?? har hört att slaktis bor i landskrona
  17. onykter som man är så kan jag bara säga att bästa rbn hittar du på statoil!
  18. im right here baby taxxxi where u at tonight? varför skriver du aldrig i min dagbok
  19. Är vaken både natt och dag , när kommer din DB fram? vet att du gömmer den där i grottan..
  20. Mitt tips är att skippa "no-deposit bonusar" eller bonusar över lag, bestämt dig för nätverk/klient du vill lira på sen försök hooka till dig en sjysst rb-deal, oftast väldigt lätt att få tag på i dagens läge
  21. Varför kan inte bara alla släppa det här GTO-EXPLO snacket och bara kramas och njuta av gemenskapen på forumet
  22. Haha hans frånvaro skiner glatt!
  23. eller lista ut vem fan du är!
×
×
  • Skapa nytt...