jag hade nog pushat, dock farligt mtp folket bakom dig, men dom måste väl ha minst triss för att kunna syna 3bet där ?
den mega c/r skriker färgdrag eller så vill han försöka beta väck färgdraget..
som sagt ovan är de ju skeppohoj eller vika sig, vet inte riktigt i vilka tankegångar man ska tänka i detta läget dock.
Jag hade skeppat.