Mot en nit, spelar den väldigt konstitg och det enda jag slår är ju set så jag valde att folda? Bra eller dålig fold?
Grabbed by Holdem Manager
NL Holdem $0.20(BB) Replayer
SB ($97.71)
BB ($25.61)
Hero ($36.13)
CO ($19.63)
BTN ($24.50)
Dealt to Hero A:club: A:spade:
Hero raises to $0.80, fold, fold, SB calls $0.70, BB calls $0.60
FLOP ($2.40) A:diamond: 6:spade: 8:club:
SB checks, BB checks, Hero bets $1.80, SB calls $1.80, BB calls $1.80
TURN ($7,20) A:diamond: 6:spade: 8:club: 5:heart:
SB checks, BB checks, Hero bets $6, SB calls $6, BB folds
RIVER ($18) A:diamond: 6:spade: 8:club: 5:heart: 7:heart:
SB bets $9, Hero folds
SB wins $17.10
Hade nog checksynat här eftersom en check även ger hans range för att försöka reppa stegen?
hade nog inte vekit topset här iallafall, but hey thats just me?