Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. ska försöka rycka tag i kragen och inte överskatta mig själv så löser det sig säkert.. :]
  2. location location?
  3. Tänker ta en paus ifrån grindandet då jag sedan söndags tappat rullen ner till €823 ..
  4. once there was a tilted fellow quickly and often made his bankroll yellow rages away his wife and kids live on street crys out on 2+2 forum has hard to even get meet radiointerview and he captured all forums heart now he and pokeraddictive will never fall apart bläblable now he cant even speak cause of drugs number 1 he does in his own papermugs i know english spelling and i doesnt go well but i felt i had something to tell GOKVELL!
  5. nattgrindandet avverkat och rullen stannar på €1011 vilket ger ett fint resultat på +€35
  6. ***** Hand History for Game 3753283969 ***** (Prima) $20.00 USD NL Texas Hold'em - Tuesday, February 01, 04:48:17 ET 2011 Table Petersham 2 (Real Money) Seat 6 is the button Seat 1: kibaii ( $27.42 USD ) Seat 2: Champ1961 ( $9.08 USD ) Seat 4: terry1990 ( $52.95 USD ) Seat 5: pippus ( $19.16 USD ) Seat 6: elitfisken ( $36.50 USD ) kibaii posts small blind [$0.10 USD]. Champ1961 posts big blind [$0.20 USD]. Dealt to elitfisken [ ] terry1990 folds pippus folds elitfisken raises [$0.60 USD] kibaii calls [$0.50 USD] Champ1961 calls [$0.40 USD] ** Dealing Flop ** [ , , ] kibaii checks Champ1961 checks elitfisken checks ** Dealing Turn ** [ ] kibaii checks Champ1961 checks elitfisken bets [$0.80 USD] kibaii calls [$0.80 USD] Champ1961 folds ** Dealing River ** [ ] kibaii bets [$1.60 USD] elitfisken raises [$35.10 USD] kibaii calls [$24.32 USD] kibaii shows [, ] elitfisken shows [, ] elitfisken wins $52.48 USD from main pot elitfisken wins $9.18 USD from main pot Fan vad jag älskar att damen landar på river
  7. +€442 woop woop
  8. Dags för mig att även dra en summa summarum Spela för få turneringar in my opinion då värdet på microgaming verkar vara överflödigt. Här har ni statistiken från och med jag började spelade: Och det får väl tala för sig själv, började med runt €534 Den stannar på €976 vilket ger +€442 Nu ska jag hämta en dricka samt göra lite goa mackor sen kör vi grinds igen, hoppas på en ännu bättre plusmånad!
  9. GJ!
  10. outar gärna mitt pokerstars nick, pvpapco checka .. har inte riktigt bestämt mig redan bustat 3 turrar, blir nog 4$ 2R1A samt 22$ HU så inga större grejer själv då taXXXi?
  11. slka tänka på de nästan gång mamma jag förlorade 3 inköp idag.. jasså hur mycket är de, ja typ som din telefonräkning morsan bara
  12. hur berättar man för sin kära mor hur de här med bankrollmanagment funkar?? hon kan lite poker å undrade hur de gick på pokern, så berättade jag när jag kom 2a å vann 400 euro, då sa hon bra då kan du ta ut pengarna, att förklara de här med bankrulle när man sitter arbetslös är fan inte lätt
  13. jag ska osså på "herrmiddag" eller ja, killmiddag på lördag
  14. gulligt
  15. är sent ute, men dags och börja spara! Siktar på att ha skrapat ihop 3,880 + 300danska till den 20feb, isåfall åker jag över till danmark och tar ett skott, hade varit fett .. så jävla sugen på att testa iaf
  16. sick att han putar in så mö på den nivån på dem korten
  17. har inte en aning om hur stor klonk men gz iaf Var har ni gjort av han den bittre snubben som brukar klanka ner på folk spec när han e tiltad, taxxxi kallar ni han va?
  18. antingen har du inte acceptat eller så har ud missat , men du är addad iaf
  19. Bläääää med 9bB blir jag allin med A10 mot AK blä blaaaaa bli 58 euro iaf.. slut på grind och rullen ligger på; €870 RB: 25$
  20. 6man kvar och jag är shortstack 9BB iaf 50 euro garanterat
  21. 8man kvar och det betyder Finalbord, JOBBA KLONK NUUUUU
  22. ja du verkar ha hittat nötnicket - synabluffen
  23. Alltså syna raise checka flopp och clicka hans raise verkar vara nötbluffen? gjort den 2-3 gånger och lyckats varje gång
  24. ännu en gång satte igång en turnering lite på skoj när jag grindade; €5 + 0.50 HIGH STACK €1000 Guaranteed Efter 4 timmar är vi nu 23 man kvar, AVG ligger på 77K jag ligger på 60K Jobba klonk nu då! fast jag lär ha jinxat turren nu när jag skrevit om den
×
×
  • Skapa nytt...