Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. skiiiicka .. eller langa msn ist.. trevligt å hitta pfare å tjöta med
  2. 6/62 i en €1k guaranteed
  3. Va nickar du på ps? eftersom du obv vet mitt nick
  4. har hört att han med landskrona bois avatar är jävligt grym.....
  5. ***** Hand History for Game 3750974245 ***** (Prima) $40.00 USD NL Texas Hold'em - Sunday, January 30, 09:29:02 ET 2011 Table Bay of Biscay (Real Money) Seat 4 is the button Seat 1: _barbababa_ ( $45.71 USD ) Seat 2: elitfisken ( $33.07 USD ) Seat 4: Xtron77 ( $41.61 USD ) Seat 5: OMantas ( $63.63 USD ) Seat 6: sentenza032 ( $24.17 USD ) OMantas posts small blind [$0.20 USD]. sentenza032 posts big blind [$0.40 USD]. Dealt to elitfisken [ 4d 3d ] _barbababa_ raises [$1.40 USD] elitfisken calls [$1.40 USD] Xtron77 calls [$1.40 USD] OMantas folds sentenza032 calls [$1.00 USD] ** Dealing Flop ** [ 3s, 3c, 3h ] sentenza032 checks _barbababa_ checks elitfisken checks Xtron77 checks ** Dealing Turn ** [ 4s ] sentenza032 bets [$1.60 USD] _barbababa_ folds elitfisken calls [$1.60 USD] Xtron77 folds ** Dealing River ** [ Ac ] sentenza032 checks elitfisken bets [$8.80 USD] sentenza032 folds elitfisken wins $17.35 USD from main pot
  6. vad sägs om denna har QQ utg med 55k , BB är på 4k slår upp den till 10k knappen synar , flopp 5 7 K (2 ruter) jag checkar knappen ställer mig, tänker hade han haft en hyffsat stark kung hade han troligtvis slått om mig pre, så jag synar och han visar QJ turn J river J och jag är ute på 6e plats..... SgfonjpaeGIK KUK HELVETETET aja GG iaf
  7. Sett alla säsonger utav the wire, och får rysningar bara utav att tänka på den , så sjukt bra var den! så är lite avis på att ni faktum inte sett alla avsnitt än
  8. grindade lite innan och joina en €1 MTT med 275 man, 3h senare och vi är 8man kvar, klonk ger €73 Jobba in klonken!
  9. Ikväll är där 2 turneringar jag kommer spela: Go with the pro main event ( pokerstars) 30 man anmälda och där är 2 platser Där man får åka till manchester 12-14 februari och se Manchester united - Manchester city LIVE samt en helkväll med utvalda pokerstars pro, det sjuka är att vi blir inte mer än 30man! Den andra turneringen är som jag kvalat mig in till turbo takedown på PS, siktar på att skottkvala till sundaymillion med GL
  10. Fint värde ju
  11. dags å väcka lite liv i dbn, tänkte ta ett 2 bords skott på €nl40 , wish me GL!
  12. ett tips är ju $27.50 500cap turneringen på stars som börjar 0940 riktigt bra värde och har itmat en del gånger på den, klonkat 2 gånger
  13. sjukt endå att du får 200+ i rakeback på nl10-20!
  14. Gratulerar
  15. rullen down på €800 efter att jag cashat en liten peng , tänkte tippa.. så håll tummarna EDIT: €825 nu
  16. tittade du på filmen ? jodå de blev en turbo takedown biljett
  17. jag gillar fiendens 3bet,
  18. man får väl slå sig med en spade i huet så man däckar eller ngt
  19. +1
  20. Hur ställer man in så att på min egen statistik ser total summa händernas statistik ? ser bara t.e.x för 50 hädner osv...
  21. Säg till var du lirar så ska jag se till att du sätter förbud igen
  22. min är på €1001 just nu ..
  23. GG jag har lyckats dra ut med ~5% vinstchans 3 gånger under turren x)
  24. faktiskt tänkt samma tanke typ, Spela död!
  25. tradegt med coinfliops som inte står! ligger 9a av 51 atm iaf:)
×
×
  • Skapa nytt...