Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Nu måste jag börja om det är med rulleuppdatering, har varit så jävla dålig på det .. Bankrulle; €507 Köpte in mig för en €10+1 MTT (200 startande) som jag lirar atm, precis börjat och så spelar jag 3stycken €NL10. Låt grindandet börja!
  2. "Du kommer aldrig få reda på vad en person tycker om dig förräns du hör dom prata bakom ryggen på dig" Deep shiet
  3. Sitter och tittar på dinner for schmucks just nu och måste säga att filmen så fantatiskt rolig, HAHAHAHAHA ett måste måste måste måste se film! HAHAHHAHAHA jag gråter av skratt
  4. ja de rige de kan
  5. bra initiativ, vi får helt enkelt slå ihop klubbarna sen när PS får tummen ur röven och höjer gränsen
  6. precis hemkommen från ett lugnt gympass körde cykel i 40min och avverkade 1.5mil.. imorgon blire innebandy workout sen den lokala pokerklubben för att ha för jävla trevligt
  7. Jodå jag diggar den som fän Det handlar om en kille som varit typ "bad guy" i hela sitt liv, så vinner han 100 tusen på lotto och blir påkörd direkt.. när han vaknar upp på sjukhuset ser han en snubbe snacka om buddhism och karma, så han bestämmer sig för att göra en lista och rätta till alla fel han har gjort i livet, rolig som fan
  8. My name is earl
  9. Ska uttrycka det så som ni sa det; En sitngo är väl turnering Sen om ni menade det du påstår så kan jag väl för fan inte veta att ni menar det så
  10. Är inte insatt när det gäller HEM och MTT, men kan tänka mig att det är bättre än inget.. Men rätta mig om jag har fel, men var det inte mr clown och schumme som inte kunde skilja på en SNG och MTT ??
  11. yes
  12. nu har jag 1k händer avklarade på €NL10 och ligger $17 plus samt 100 händer spelade på €NL20 och ligger $6 plus
  13. har ni ingen pastamannen där du bor ? Det är nöten IMO!
  14. Han kanske kommer ut på Tråden som ett rop på hjälp?! om han nu är spelmissbrukare så är det väl självfallet synd om han? en sjukdom ffs som många här lider utav
  15. ja jag vet inte om det är mitt turrelir med isolera där som jag blandar ihop på CG
  16. I detta fallet blev det väl rätt Men i andra fall vill man väl bara möta en med AA?
  17. Låt oss få ett uttalande från heypoker?? hade varit intressant att läsa, lider med dig stormorfar att bli uthängd så här, Får väl råda dig att inte ta de för personligt allting releteras ju till hur sjukt det är utav heypoker att stejka dig. Alla är vi mänskliga ofc... GL och hoppas du får insikt med livet iaf, det finns så mycket mer än poker
  18. en fråga, hur ska suited connectors samt låga pockets spelas preflop?
  19. fint.. får väl skryta lite om mitt tips idag satte 900kr på denna trippeln; Sverige - Kroatien 1 Polen - Serbien 1 Milan - C(något) 1 gav fina 3300kr SEK lirat 600händer på Nordicbet nu €NL10 Ligger ca 17$ plus med 11bb/100 Visst är såna här situationer fina: ***** Hand History for Game 3739513714 ***** (Prima) $10.00 USD NL Texas Hold'em - Monday, January 24, 01:33:21 ET 2011 Table DeepStack 301 (Real Money) Seat 2 is the button Seat 1: Godott ( $14.81 USD ) Seat 2: trickyGame ( $20.86 USD ) Seat 3: elitfisken ( $7.76 USD ) Seat 5: blackbart ( $10.97 USD ) elitfisken posts small blind [$0.05 USD]. blackbart posts big blind [$0.10 USD]. Dealt to elitfisken [ Jh Jd ] Godott raises [$0.30 USD] trickyGame folds elitfisken raises [$0.65 USD] blackbart folds Godott calls [$0.40 USD] ** Dealing Flop ** [ Jc, 7c, Ts ] elitfisken bets [$1.50 USD] Godott calls [$1.50 USD] ** Dealing Turn ** [ 6s ] elitfisken bets [$4.50 USD] Godott calls [$4.50 USD] ** Dealing River ** [ Td ] elitfisken bets [$1.01 USD] Godott calls [$1.01 USD] elitfisken shows [Jh, Jd ] Godott doesn't show [9h, 7h ] elitfisken wins $14.75 USD from main pot
  20. Kungkroon utvecklade väl sitt turrelirande pga stejk??
  21. GJ! hur är liret på ongame btw?
  22. lagt upp en turnering nu 2100 11d freezeout
  23. Vill du ha den idag? vilken tid isåfall ?
  24. Säg vad jag ska slänga upp för turre så fixar jag det
  25. Precis hemkommen från gymmet.. Bonuspass idag där jag avverkade nästan 1h på cykel och cyklade 2.3mil Riktigt skönt sen avsluta med magövningar precis ätit fisk till middag; folksen lagade till äggvitsås med potäter och abborre samt gös.. MUMS va gott det var
×
×
  • Skapa nytt...