Strålande nyheter, denna dagbok är nu en sammanslagning mellan
Team bustgatan samt play hard go pro, därav namnbytet.
Lineup: Wahlen1 schumme clownx soni ante2000 scaniac
Till att börja med tänkte jag att vi hade kunnat berätta lite om oss själva.
Scaniac:
Är en 22årig arbetslös landskrona bo som just nu bor hos mina päron
men flyttar ihop med en polare till ett eget place 1a mars. (3a på 95 kvadrat)
Pokern har jag väl nästintill växt upp med då man suttit uppe som liten när pappa har haft mörkpokerkvällar och tyckt det varit så himla ballt,
sen jag fyllt 18 har jag varit en ren hobbylirare som lyckats att gula min rulle varenda gång (pga skottning samt otålighet)
har ingen flickvän atm då jag ärligt inte orkat lägga energi på sådant (kan man skylla på iallafall )
I övrigt så spelar jag innebandy i ett korpalag kallat team xl
är grovt fotbollsintresserad (mest premier leauge)
då jag håller på Manchester united, samt Landskrona BoIS (vilken jävla kombo) kör mycket fifa på mitt ps3 och tar emot utmaningar varje dag!
Är en gammal cs nörd men just nu är det wow annars som gäller (Horde obv)
har ni fler frågor är det bara till att fråga