Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. dinner for schmucks
  2. om nu ens europokerkonto är kopplat till poker.se så är de bara att tuta å köra eller ?
  3. jag frågar dig efter beslut ang bustgatan när du fattar förmåga å svara i din telefon ringde schumme och hörde med han,och frågade om de nog va okej men dig och de sa han, å jovisst iniativet togs av mig och det är jag stolt över
  4. bänkdiskmaskin är det exakt vad det låter?
  5. Rysningar i all ära
  6. Tänkte bistå med en fräckis: En man går in i duschen samtidigt som hans hustru kommer ut därifrån. I samma stund ringer det på dörren och hustrun går och öppnar iklädd endast en handduk. I dörren står grannen. Han erbjuder henne 10 000 kronor om hon låter handduken falla till golvet... Utan att tveka släpper hon handduken till golvet medan grannen njuter av utsikten. Han tar upp 10 000 från fickan, ger henne och går därifrån. Kvinnan tar återigen på sig handduken och går tillbaka till badrummet för att föna håret. "Vem var det som ringde på dörren?" undrar mannen. "Det var grannen mitt emot" svarade hustrun. Mannen tittade på sin hustru och frågade "Kom han för att lämna tillbaka de 10 000 kronorna jag lånade ut till honom igår?".
  7. Ikväll håller vi på chelsea, lättare sagt än gjort ^^ eller ja vi kan hålla på dem ifall jag sätter mina andra 2 tips på min trippel, men de ser mörkt ut:p Samt vill jag ha lite tips på sköna grindlåtar ev grindspellista EDIT: ska göra en grindlista nu på spotify bara för de..
  8. editerade om mitt inlägg, läs de igen slowboy ^^ sen såg jag att jag skrev fel på ett ord, men egentligen så vet ni vad jag menar så big deal egentligen
  9. fråga isildur^^
  10. Strålande nyheter, denna dagbok är nu en sammanslagning mellan Team bustgatan samt play hard go pro, därav namnbytet. Lineup: Wahlen1 schumme clownx soni ante2000 scaniac Till att börja med tänkte jag att vi hade kunnat berätta lite om oss själva. Scaniac: Är en 22årig arbetslös landskrona bo som just nu bor hos mina päron men flyttar ihop med en polare till ett eget place 1a mars. (3a på 95 kvadrat) Pokern har jag väl nästintill växt upp med då man suttit uppe som liten när pappa har haft mörkpokerkvällar och tyckt det varit så himla ballt, sen jag fyllt 18 har jag varit en ren hobbylirare som lyckats att gula min rulle varenda gång (pga skottning samt otålighet) har ingen flickvän atm då jag ärligt inte orkat lägga energi på sådant (kan man skylla på iallafall ) I övrigt så spelar jag innebandy i ett korpalag kallat team xl är grovt fotbollsintresserad (mest premier leauge) då jag håller på Manchester united, samt Landskrona BoIS (vilken jävla kombo) kör mycket fifa på mitt ps3 och tar emot utmaningar varje dag! Är en gammal cs nörd men just nu är det wow annars som gäller (Horde obv) har ni fler frågor är det bara till att fråga
  11. Strålande nyheter Denna dagboken kommer att fortsättas i en sammanslagen dagbok med lineupen: wahlen1 soni schumme clownx ante2000 scaniac Vilket gör att denna dagbok här är numera nerlagd. Den fortsätter på: http://pokerforum.nu/forum/dagboecker/60575-team-bustgatan-play-hard-go-pro-89.html GL! ser gärna att den moderator låser denna dagbok
  12. summasummarum är där 4500SEK jag ska casha in på ett annat ställe, och det lutar åt europoker dock för där är 3 garanterade donkeys (schumme und clownjäveln samt valjäveln1) och pga rakeracet och tbh ska de bli skönare och lira med dollas istället för euros
  13. äsch sicka whiners, vänjer man sig vid lagget kan man panga hur bra som helst
  14. äsch thrue 1337 blir man ju genom att nöta pcwer dagar i ända och sånt trams orkas inte, public hero kan stämma mer:) Sen kan ja hålla med om att cs är de fps spel någonsin, 1.6 speciellt, (blev inte så djupt insatt på 1.5) men cs source kan slänga sig i skogen och gräva ner sig, ungefär som mitt cashgame lir
  15. tillräckligt länge för att skämmas över de:oops:
  16. whats the stakes? inte lirat cs på månader mestadels hns men visste lir kan va skoj
  17. ?? om folk har något emot mig här på forumet så hsar jag gärna dem på CS1.6
  18. vill man verkligen outa sitt steamid här? min playtime på cod är 1k hour +
  19. läste något om steamkonto, liraru cs? gl med liret
  20. Synd där srslyfu någon som har tips på bra turneringsböcker ? vill bättra på trneringslirandet
  21. blev en 5e plats för 86euro
  22. vet inte vad du snackar om
  23. blåa grisar är söta
  24. in msn dirr btw så gör man såhär:
×
×
  • Skapa nytt...