Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. jag hade nog pushat, dock farligt mtp folket bakom dig, men dom måste väl ha minst triss för att kunna syna 3bet där ? den mega c/r skriker färgdrag eller så vill han försöka beta väck färgdraget.. som sagt ovan är de ju skeppohoj eller vika sig, vet inte riktigt i vilka tankegångar man ska tänka i detta läget dock. Jag hade skeppat.
  2. fan va de går i vågor när man dygnar... trött pigg trött pigg tur man har koffein
  3. alla har inte samma kortsnitt som dig
  4. smart!
  5. aha du ladda osså upp din på forumbilder.se, såg denna bild i senaste upplagda bilder
  6. sorry, missat den, tänkte väl att de skulle finnas en sådan redan, moderator du kan låsa denna tråd , sorry
  7. 250 händer till sen pausar vi=) Dags att vila och återuppta spelet senare under dagen, har trots allt inte sovit än sessionen slutar på +16$ på 3007 händer spelade, rekord session för mig skönt att man hittade plusset iallafall!
  8. done
  9. har en 21,5"! haha gilla du inte musiklistan jag lyssna på när jag grinda ;
  10. samma som mig då =)
  11. vad kör du för upplösning ?
  12. hm, överlappar dina bord varandra då? man kanske skulle prova 8tabla eftersom jag obvious hinner göra en masssa skit emellan när jag 6tablar
  13. har just nu avverkat 1841 händer efter 210minuters spel
  14. riktigt starkt jobbat! siktar på att få in över 5k händer, så länge motivationen är uppe så kämpar jag på!
  15. tydligen många som drabbats av magsjukan, är de lättare hänt på ålderdomshem osv eller ? har en tjejkompis som jobbar på ett demensboende i ystad och hon fick agera "kräktant" då hon hade hög risk för att blivit smittad av magsjuka och fick i princip jobba 24/7 för att det var onödigt att smitta ännu mera personal..
  16. tåls att tänka på, flyttar endå strax så fixar det då, skit i om det är för skräpigt, bara posta å se glad ut!
  17. ha, denna stolen är epic, kan sitta mångaaa timmar i den utan att få ont i en enda kroppsdel, den är helt enkelt perfekta grindstolen!
  18. denna kommer läsas flitigt: http://blogg.aftonbladet.se/pokerblogg
  19. har samma tankar här, en morgon promenad hade nog itne suttit fel!
  20. Kan vara skoj och se hur det ser ut just där du grindar, atm ser det ut så hära på min grindspot(sorry om bilden blev stor):
  21. idag om i mån att jag inte ska iväg å pilla med bilen, så ska jag försöka mig på en rekorddag i antal händer, nuvarande rekord är 2544, to the goal!
  22. glöm inte stryka tvätten, å gå ut med vovven!
  23. Ska nog inte spela mer idag... lirade 70minuter och lyckades magiskt nog back 78$ ...... ofokuserat lir med ofokuserade beslut gör att jag tar å vilar några timmar minst...
×
×
  • Skapa nytt...