Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Fråga buttpluggen
  2. har fisk i byxan, komsi komsi
  3. ibland undrar jag varför man ska sova, som nu känns ju för fan som jag precis vaknat , något tips på sömnpiller eller ? f.ö folk har för mycket fritid ibland
  4. Uh nu satte någon igång danne stråhed, Fy fan detta måste styras upp, Skål och jubel för klassiska fylleinlägg obviously, PUSSSSSSs
  5. Vart är efterrätten kvinna? dessutom behöver mina kläder strykas... STRYK ska du ha
  6. Dont tell me about it, jag och clownen har precis dragit 2 vodka och vår 3dje landa precis, galen kväll detta med joddla med siv och björn rosenström på full volym Badoo är verkligen underbart, hittar man inte ligg därigenom , då kan man lika gärna träffa lena handén resten av livet!! Måste tipsa om sjukaste matvideosen en polare tipsa mig om: en av många;
  7. skön fest här igår iaf , har minnen där clownen slänger sig med knäna i golvet och skriker till en tjej som står med buttplugg i näven : PATTKNULLA MIIIG HAHAHAHA så jävla härligt att detta är std på hemmafesterna jag håller till på Hahahaha
  8. Kungligt!
  9. Finns ju även folk som betalar för hela fadderullan OCH tjejen, Ännu sjukare..
  10. kommer du å jögar ikväll? haha hade varit fett om alla bustgatan landat på samma fest, OCH INTE tjötat om poker + att jag hade piskat soni på fifa, LIVE
  11. ofc, schumme å båge med , men dom lär ju banga dom gamla gubbarna
  12. haha jag visste att jag skulle skriva fel på den, men du visste ju direkt vad jag menade, Obviously!! f.ö äre fredag imorgon.. frågan är om man ska ta några goa då
  13. Det var du som kallade detta för en whinetråd va? f.ö är jag nu 1 och en halv vecka in i min nyinflyttade lägenhet som jag delar med en polare , ljuligt är det och nu återstår bara att jag ska hitta mig ett jobb! haft clownen här några dagar och de funkade fint eller hur flörtbollen ? ska hem på middag hos mina föräldrar idag och jag funderar på att svälta järnet först för att sedan äta tills jag dör, det är ju gratis
  14. fixare ikv
  15. min första bil så hur FÄÄÄÄÄN ska man veta att man ska betala för vikt å koldioxid utsläpp, BLÖÄÄÄ
  16. usch fy å blä, idag kom första badbeaten på länge... ska betala skatten på bilen på 2100kr...
  17. jaja skoja bara men vad hade du gjort i mitt läge ?
  18. som att syna halva stacken i första handen på en pott på kanske en 10del av ens stack? å Looooosa:shock: Nej men seriöst igår vart de riktigt trevligt drack grogg från 15 å lirade kort helaaaa dagen efter det, Åkte dock på en riktig tråkig sak iaf.. jag lyfter 8s 8h utg med big blind på 300 och jag har cirka ~7500 bakom slår upp den till 1000 , får syn av knappen och small blind (tror jag ) flopp Qd 5d 3h och sb checkar till mig Jag bettar 1000 , knappen och SB synar (!) turn 8d där sb BLIXTAR in 2500 och jag med trissen träffad och 5500 kvar bakom vet ju om att träffar jag inte kåken här är jag ute, men jag ställer och knappen viker ganska snabbt och SB synar visar 2d3d River blankar och jag är ute Ochså riktigt sjukt att knappen visade 5h 5s efter att vi allinat Nu vill jag veta hur hade ni gjort på turn?
  19. Förklara då varför den som åker ut först får schummepriset...
  20. Idag blir det faktiskt poker, LIVEPOKER skoj ska det bli då även schumme ponken och clownjäveln ska medverka, kan bli riktigt skoj detta! 50man deltagande, ses på FT grabs!
  21. har någon någonsin sett ett floppat set donka in såhär ?
  22. därför alla lackar på mig ..?
  23. kul att plusset är standard för vissa
×
×
  • Skapa nytt...