Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. hejhej
  2. i can see that you are writing something but all i can read is blablabla För övrigt vad tränar du forumskapare?
  3. me-tal Va?
  4. när du säger klara, menar du tagit alla 3 stjärnor då?
  5. you go girl!
  6. måste klara alla banor på hard först
  7. tagga!!
  8. Vem ska med nästa sommar?
  9. wooooah! nice one
  10. Hand 3 är ju standard IMO
  11. tackar Jimmy_pistol , s.t.i.c.s och alla deltagare för ett fett event ses på nästa! Förslag på tung battle
  12. Du borde köpa med dig smör å sälja dyrt
  13. Är på ozonebattles i malmö atm , skitfett!
  14. Ja men eftersom du cbettar flop får du göra det på turn med, men när du checkar turn så förstärker du FI´s bluffrange på river IMO
  15. obv ska du sitta med och argumentera FÖR varför den filmen är sån fullständig succé , hur man kan sitta med och stoppa sin hand i en bävers rektum och dessutom skryta om det genom att tillika gå runt och buktala med den för att man annars underpresterar en social konversation, låter som jag måste vara hög för att den ska vara rolig, any1 got lim?
  16. varför checkar du turn och viker river om du betar på flopp ?
  17. Jag gör det gärna med någon som faktiskt dricker beer..
  18. std , bara otur att han rivrar flush, du får in degen varenda ofärgad river med =)
  19. är bara rankad 40k på bike baron
  20. ungefär som du kan googla englands bästa lag, fast där vet vi ju alla redan svaret =)
  21. vad är en mecklenburgare egentligen?
  22. Försökte ändra mitt lösenord på facebook till "liverpooldefence" men det var för svagt..
  23. man kan ju också få ett tunnelperspektiv och bara se till felen han gör, och förvisso kan ju också vara duktig, inte en slump att han spelar i englands bästa lag, men lär han sig att inte ta den där extra finten eller slå den lite lättare passning så blir han awesome, även om det inte bara är hans fel att vi inte vann igår, man såg ju hur en spelare på mittfältet blev lättad när han slått sin pass och bara stannar upp vid mittlinjen vid flertal anfall istället för att hjälpa till offensivt och skapa tryck Javisst låt folket hata oss men det gör mig bara stoltare som meta sa Har själv hållt på united sedan jag var kanske 11-12år då man kunde köpa såna här "goodie bags" på ett ställe som hette landskrona import innan, där fick man godisask , spelarkort samt poster och något mer godisaktig, allting prytt i uniteds fina logo, och då blev jag kär
×
×
  • Skapa nytt...