Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. frågade du då lite halvdiskret; har du fast eller flytande
  2. gulat eller? klart du inte ska stänga ner =)
  3. Hörde något om kinapoker, stämmer det?
  4. tanken har slagit mig, men varför skriva något om man inte kan stå för det , oavsett vilket tillstånd man är i ? jaja kanske dags att börja mogna snart
  5. Blir nog monstruös action =)
  6. hihi hejhej lirade en 2 $ turre inatt och busta, så blev min sleepoverbuddy sugen på att också lira så han starta en $1.65 Turbo rebuy och woops när han var itm behövde han så kallat landa flygplanet , han behövde alltså en wingman, så eftersom jag är mer erfaren så fick jag hålla spakarna, dock så tog vi gemensamma beslut och vips så blev han 2a för $1354 Jahapp där slösa jag min tur för hela nästa vecka.. ack å ve Tåls att tillägas att han var nere på 1BB efter 2h MEST TUR I VÄRLDEN RUNGOOD FOR LIFE Hell heldige elf LUCKBOX etc etc...
  7. hej mina låtsas kompisar snart är det nyår hihi
  8. 200BB djupt är det nog ostandard att få in det pre , så KK/AA är väl de enda normala att få in 200BB med
  9. hahahahahahaha jag snor den!
  10. ja jag vet .. kanske är blind och bara ser deras dåliga prestationer Satt och lirade fifa11 igår och startade ny karriär med united.. första jag gjorde var att låna ut nani och berbatov (A)
  11. Är smått allergisk mot han.. but hey theres a reason why he is playing in the best club in england:D Lite nytt blod i truppen iaf Manchester United har gjort sin första värvning inför nästa sommars transferfönster. Enligt The Telegraph är ett inledande avtal skrivet med Benfica värt 316 miljoner kronor för Nicolas Gaitan.
  12. "Nya spekulationer kring Dimitar Berbatov. Anfallaren, som vann Premier Leagues skytteliga tillsammans med Carlos Tevez förra säsongen, får inte mycket speltid i Manchester United. Nu uppger brittisk media att Tottenham är intresserat av att värva tillbaka Berbatov till ”Spurs”." Åh snälla snälla låt det gå igenom!
  13. Jag kan whina av mig lite , lirade 5/5 live igår och fick in KK mot AJ med vars 80BBs givetvis stod den inte Fick sedan håldrag plus nötfärgdrag och vi drog rivern 3 gånger, vann inte den heller, skoj va:D
  14. HAHAHA älskar kommentatorerna ÅÅÅÅÅÅÅH joe hart du e galen! Joe hart du e värd 120 tusen pund i VEEECKAN
  15. japp stämmer det är samma.. vart lite klabb med min lön därför jag avstod, först skulle jag ha garantilön + provision men sen efter jag varit på intervjun så ringde bemanningsföretaget mig och berätta att det varit ett missförstånd, Så jag skulle bara få grundlönen plus att dom betalar mina resor till jobb under dom 3 månader jag fick provanställning, skulle jag klara den blev jag "säkert" anställd utav företaget och då skulle jag börja få provision
  16. 170 =) du då?
  17. Måste fråga, kommer du in via ett bemanningsföretag? Jag fick jobberbjudande med just ett sånt jobb som var belägrat på ett köpcenter i köpenhamn.. men tackade nej och ångrar det lite... så du får skriva hur det är
  18. Gå in på statistik å kolla speltid (A)
  19. kan berätta att 10/10 gamet i malmö håller inte så hög klass iaf, beror ju också vilken dag du lirar .. ja du fattar =)
  20. den skulden har redan betalats av i sängen kan jag tänka mig
  21. överbliven tortillabröd har vid dåliga tider funktionerat som mackor också bara bre på smör skinka och ost, rulla ihop å njut
  22. Idag tillkallar jag dagboksriggen då det blir livecashgame ikväll and förhoppningsvis all night long med clownen och schumme, 5/5 står på schemat ikväll
  23. har också lirat aktivt i mina yngre dagar, älskar fotboll är det stora kostnader om man går från korpen till div7?
×
×
  • Skapa nytt...