Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. förlåt
  2. Till turredelen rekkar jag Stars, många billiga turrar där ens tålamod står på prov varenda gång , har en favorit som jag lirar så fort jag får tillfälle, den börjar 0345 och är 2$ 1r1a och du börjar med 3k, får 3k för en rebuy sen 6k för addon, så det blir rätt så djupstackat vilket är awesome
  3. mr hamed Det här med att "internetdejta" har helt plötsligt kommit till en ny nivå. Såg att en av whitetrashen jag snackar med skrev på fejjan att hon fått någon konstig snubbe efter sig som mmsar massa bilder på henne till henne och hon vet inte vem han är vet bara hans nummer och namn men får inte fram address, snäll som jag är hjälper jag henne och trollar fram hans riktiga address och mitt under tackandet för hjälpen så kläcker hon ur sig detta; WT : åh hur ska jag kunna tacka dig ? Jag: nä det är chill no problemos liksom =) WT: jo just det han skickade bilder på dig med.. Jag: WHAT ? Så tydligen har jag ett fan därute någonstans.. hon vet dock inte hur han fått hennes nummer och bilderna, vilka bilder han skickat på mig har jag inte en aning men det är roligt med lite uppmärksamhet synd att man pga forumregler inte får hänga ut folk här annars hade jag skrivit namn nummer och adress så hade vem som helst fått jävlas med han !
  4. Var och spelade live igår i hbg. Blev först en 250+50 turnering som jag bustade i med JJ rätt ut med 15biggisar kvar, mötte AK och han floppa A Sen Blev de cashgame Växlade in 500ing sen efter 5-6h satt jag rätt fint med ~2500 i stacken tills jag lyfte AA UTG Har ett mongo vid bordet som verkar hata pengar, för han skickar bara iväg dem så fort han får dem. Så jag limpar då chansen är stor att han slår upp Mycket riktigt slår han 75 på Cutoff, knappen synar och jag slår 375 han synar och knappen viker Flopp blir 2:d: 7:h: J:s: och vi blir allin här och han visar upp 2:s:3:s: turn : 4:s: och river 2:h: jahapp nice life man har Vill ju att han ska dega av med 23 men bara lite irriterande att inte den får stå.. hade sen ~500 kvar som jag tilta bort sen slutade jag spela, tappade lusten helt enkelt! Vet att bad beat historier är så kliché men vill lite hålla koll på resultat och tänkte skriva live resultat här nu så jag kan hålla lite kolla på hur det går under 2012
  5. Måste vara sjukt tråkigt att bara ha en vän på facebook
  6. att dom skickar alla minderåriga till hbg:roll:
  7. pojkar å flickor, tips på bra träningsmusik?
  8. ja landskrona är sååå mycket farligare än både hbgay och malmö
  9. bara till att säga att den är såld, sen lägga ut den igen lite dyrare... fan gör de att du råka lägga den för billigt men om du nu är arbetslös och grinden är lite rostig så är de ju acceptabelt att du måste snåla lite
  10. SÅ FUCKING NICE
  11. Då har jag en fråga, hur gör du för att öka motivationen ?
  12. En tråd där vi får spela ut lite aggression och även njuta, vad var bäst med 2011 och vad ångrar du? Bästa måste vara när en polare hånglade med en transa ( tyvärr bild saknas..) Sämsta måste vara alla gångerna man skottat rullen på fyllan.. kan va skoj och höra vad folk ångrar och älskar?
  13. All kärlek till PF
  14. i lol'd
  15. Hell no ! det där var en riktig förolämpning! har byggt min egen dator från scratch, datornörd som jag är ! Kan hända att jag sticker ut där , blir nock tivoli isåfall
  16. Tjulu, tänkte slänga mig i soffan och se ufc galan, då jag aldrig tittat på ufc innan, får se om man fastnar för det
  17. Såg precis filmen warrior, sett den ?
  18. och där bröt jag facebook behärskningen^^
  19. Verkar inte bli något livecashgame i hbg idag.. suck börjar bli sjukt rastlös och funderar på casinot för att spela lite 10/10 /spelberoende edit; stack till casinot f'o'r att se att k'o'n till 10/10 bestod av 16 personer och 13 till 20/20 och sa stod det 2 tomma bord ... bra jobbat Cosmopol!
  20. Bättre gå in på existenz.se checka denna snubben! Och om ni inte hört om Nick pitera innan så, ja nu har ni
  21. Har utmanat mig själv att inte gå in på facebook, då det ibland går överstyr och det alltid är det första jag gör när jag sätter mig vid datorn , så har inte varit inne på fejjan sen igårkväll.. let the challenge begin
  22. Btw, skriv "do a barrel roll" i google, i lol'd
  23. vart på förfest på juldagen och hamnade med 3 kill polare och enas 3 tjejpolare, en av tjejerna hade valt att inte dricka alls under kvällen och alla bara ja ok, lite chockad blev jag då folk alltid tvunget ska köra frågeställningen; varför dricker inte du ? testat och festa en gång utan att dricka sprit, Lika kul som vanligt ju plus att man kunde köra hem
×
×
  • Skapa nytt...