-
Innehåll Antal
2 843 -
Gick med
-
Besökte senast
Innehållstyp
Profiler
Forum
Articles
Allt postat av Scaniac
-
Ska checka de med bike baron! får se de med teleförsäljning pallar verkligen inte sitta hemma längre färdtjänstförare trivdes du med det då? jag praktiserade på ett litet lager och de sluta med att jag körde ut grejer till deras kunder dagligen , älskade verkligen den delen av jobbet! tyvärr verkar det vara som att just budbilsförare är ett jobb som är väldigt svårt å få tag i , inte ens genom praktik.. Man får tydligen inte köra bil själv när man praktiserar vilket jag gjorde i 2månader på det stället jag var på , alltid roligt med god kommunikation =)
-
Hej dagboken, ville bara skriva av mig lite så jag kan öka spelmotivationen , provspelar för en kille och måste skärpa mig med volymen om jag vill ha framtida samarbete, spelar på en nystartad sida och där är inte action förräns efter ~13. När jag spelar så tycker jag hittills att det gått bra och jag har tidigare haft problem med att fokusera mig och låta bli facebook msn etc , men det skall helt klart tränas bort! Angående träning så har jag börjat igen efter julhelgen, tränar gym 5 gånger i veckan och försöker klämma in 3 promenader i veckan också, min dygnsrytm är utmärkt och jag somnar gott ~21 och vaknar automatiskt 04 för att klä på mig och sticka till gymmet. Kostbiten så försöker jag helt enkelt få i mig mindre kalorier än jag förbränner, och det är inte så lätt när man är arbetslös då det blir mycket sitta still.. mer grönsaker på tallriken och inget småätande, det kommer bli tufft men hey vill man vara fin.. Angående träningsbiten kommer jag fortsätta köra crosstrainer och ibland avsluta med rodd/cykling. Kommer öppna en klubb i helsingborg och dem har sagt att säkerheten ska vara på topp, så det bådar gott och nya härliga tider. Dock tycker jag det är så fruktansvärt tråkigt att en klubb i helsingborg blev rånade... Och jobb biten så söker jag jobb aktivt dagligen och även telefonförsäljningsjobb, har alltid sagt nej till det innan men nu när jag bor hemma så tänker jag hey, varför inte prova? är man grym på det så finns det ju fina pengar! Gör faktiskt vadsomhelst så jag slipper AF , AF = Klabb! kan förstå att de måste vara jobbigt att ligga med flera bollar i luften hela tiden samt försöka hjälpa alla möjliga sorters människor med jobb men deras kompletterande aktörer som dom skickar ut arbetslösa på är VÄRDELÖSA! titta film snacka skit sånt pyssel kan man göra hemma faktiskt. Men jag har ett dröm mål och det är att jobba som budbilsförare och det målet ska jag nå! Angående korpen innebandy så spelade vi sista matchen för säsongen igår och vi mötte dem som låg i botten med oss, och visst det märktes matchen började trögt och dom var sjukt avvaktande så vi började sätta tempo, men när dom här gubbarna började få fart under skorna så satt deras passningar klockrent men vi spräckte dem och gjorde 1-0.. senare får dem 1-1 genom ett "tur mål" där bollen går via spelare sen målvakten ben och upp i krysset.. men vi reste och gjorde 4-1 och sen började det.. ena tabben efter den andra sen fick dom 3 jävla skitmål och det får fan inte hända... matchen slutade 4-4 och vårt lag lämnar planen besvikna.. inte för att matchen hade någon större betydelse utan det var mer att vi var besvikna på oss själva.. och enligt mig är det bara förlorare som verkligen inte vill vinna! Over and out Peace!
-
Jag sommarjobbade på ica lagret DE i helsingborg och det var as nice, dock väldigt fysiskt krävande men det var självständigt, jag plockade frukt / färskvaror under ackord och snittade 20k ut i månaden , dock tar dom inte in sommarjobbare om jag inte har fel för mig, utan du måste gå via bemanningsföretaget, som heter proffice. truckkort är inget krav då man först går utbildning i en vecka och lär sig köra truck och plocka, det är en plocktruck så det är inga avancerade grejer så in å kika på http://www.proffice.se se om det dyker upp något! Ja det är DSV Som öppnar här men inte ens dem nere på AF vet hur mycket folk som dom ska anställa, jag har tankarna på att söka där iallafall.. så dyker de upp något så kan jag ju hojta till ante, vet dock inte när dom börjar ta emot ansökningar..
-
intresserad utav att spendera sommaren på lager?
-
gå in under statistik och kolla speltid, jag blev fan rädd
-
imo crosstrainer, även hört att man kan kombinera med lite styrketräning för att öka förbränningen och göra träningen effektivare, fast iofs så är jag träningsnoob
-
Idag är det förlust för city å vinst för united som gäller .. men min magkänsla säger lika en repris från förra mötet hade suttit gott... hahaha
-
oh herregud kanske på månen men inte här du
-
verkar som min trovärdighet är 0 när det gäller träna, men de var för jävla fint å träna så tidigt på morgonen för övrigt så har jag precis vaknat och hinner inte mer än resa mig upp å sätta mig i datorstolen innan jag insåg att jag är sjukt rastlös Lalaaaalaalaa
-
Ska nog spräcka pokerfria sviten och eventuellt spela TCOOP #1 idag kl 18 går den av stapeln jodå också asfet! kan dock ta bort justin bieber i den Ska nog också spräcka pokerfria sviten och eventuellt spela TCOOP #1 idag kl 18 går den av stapeln
-
är de betting på gång ? ge de 2veckor ^^
-
såg de nu , han går bananas i forumet.. top notch hälare
-
om de går med begagnat så missade du precis en jävla deal : http://pokerforum.nu/forum/koep-och-saelj/66638-sony-vaio-intel-core-duo-2-q8400-3gb-ram-250-300gb-hdd-hd3470-1080p-16-4-a.html#post1672607
-
Go låt Har för övrigt inte spelat poker på över en vecka nu... jobbigt å va fattig
-
http://hd.se/helsingborg/2012/01/16/vapnat-ran-mot-spelklubb/ =/
-
alltså du får bestämma dig, du kan inte både bli grym på rapp och poker, bestäm dig!!!! rena chuck norris eDIT ; för övrigt nice netplay!
-
Vill du få en nice upplevelse kan du börja med att börja besöka team bustgatan ;D
-
en kombo utav MMA och sumobrottning hade varit nice se manboobsen åka upp å ner när dom hoppar på tal om manbooobs är du vbaken metha?
-
inte för att skryta... men jag hade också klarat de testet // manboobs
-
gillar den "im not a gambler , im a pokerplayer"
-
träffade ett groggluder för första gången idag Tror jag fick en kuksugarkyss för första gången Btw så lägger jag en länk här tillsvidare http://www.kostdoktorn.se/minus-168-kilo-med-lagkolhydratkost/
-
precis tittat på hostel 1 & 2 innan jag läser detta... stay out of hostels!
