Gå till innehåll

Scaniac

Members
  • Innehåll Antal

    2 843
  • Gick med

  • Besökte senast

Allt postat av Scaniac

  1. Tror menade forumavatar
  2. shorthanded?
  3. GL må dagboksriggen vara med dig
  4. Bra för pluswhine är de värsta som finns!
  5. Pluswhine imo
  6. För er som har tråkigt och känner för att muntra upp er genom att kötta lite http://www.silvergames.com/happy-wheels
  7. Anledning till att dom stod och gnugga din kuk måste vara att du berättade om din bike baron ranking...
  8. Jag vet dålig stil, gör jag det bättre genom att säga att jag backa 1k ? 2/4game och där låg nog cirka ~20k på bordet
  9. Okej dags att whina av sig, hade homegame här hemma igår vilket resulterade till en av de sjukare games jag suttit på , drack sprit och hade trevligt.. hade dock inte räknat med att tandvärken skulle spöka som den gjorde då jag har fått inflammation i tandköttet.. blev helbränd och däckade först av alla för att vakna upp vid 07, påbörjade en cirkel med gurgla vatten , spy och försöka sova.. detta pågick till 13 och jag önskar inte ens min värsta fiende denna smärtan.. fy fan! Efter att ha googlat lite fick jag tips om att man kunde ta 2 ipren (eller ibumentin) + 2 alvedon samtidigt , trodde inte att det skulle funka men det gör de, blir uppsöka tandläkare på måndag om inte inflammationen har försvunnit.. Några huskurer på hur man kan få ner det snabbare? har gurglat väteperioxid i munnen och det verkar ha hjälpt lite, önska mig all lycka och att jag kan sova inatt iaf!
  10. Gl!
  11. GL! må dagboksriggen vara med dig =)
  12. FIRST! GLGL hoppas dagboksriggen är med dig =)
  13. haha körde 5grams spinnare och borren vägde givetvis 350g, vilket gör att en 350 grams spinnare borde kunna ge 24500 grams abborre Läste dock någonstans att rekordabborren är på 4.5kg, i ryssland, sicket jävla monster!
  14. GLGL heja dagboksriggen, hur gör du med preflopranger?
  15. Gillade låtarna som fän, riktigt softa!
  16. Anser du inte Nl20 vara svårslagen nivå ? GL GL
  17. Tog min abborre oskuld idag, fick en fin på spinnare som vägde 350g
  18. Känner folk som är så rungood att dom t.o.m fått in de i hålet längst till vänster.. true story!
  19. http://existenz.se/out.php?id=60387 Amen herregud varför ska alltid vara en skåning?
  20. På tal om flickvänner, har någon någonsin fastnat med en ollonborre i håret här? Har bara hört om detta och skriker som en flicka så fort ollonborre närmar sig mitt hår, hjälp!
  21. Rotade rundor i min gamla flyttlåda idag... hittade "No limit holdém" By dan harrington , som är en bok om turneringspoker, kanske ska läsas?
  22. En god idé är ju att skapa en pokerforum grupp på skype
  23. Jag och soni brukar flörta med varandra på skype samtidigt som vi grindar, plusflörten kallar vi det! Det funkar
  24. tack tack, lider med dig att din kväll inte blev episk igår! Mitt stora fjortisnöje igår var att gå bakom folk och klappa på ena axeln och gå förbi på andra sidan
×
×
  • Skapa nytt...