Gå till innehåll

SVS hackat?


booring

Recommended Posts

Detta kräver att ni har sharkscope. Sök upp "vargflock" på svs. Personen i fråga har gått från att vara en backande spelare till 92raka HU vinster (fortfarande inte förlorat än). Sharkscope har äntligen uppmärksammat detta och gett honom en diamantstjärna för "longest streak on all networks". Personen som ligger 2a har 34raka och det är en jätteduktig välkänd spelare som endast spelar HU sngs med en blindstruktur som inte ökar.

 

Vargflock däremot lirar en hel del turbos. HU-SNG spelare som jag är själv vet att 92raka matcher är HELT omöjligt. En person som mötte honom sa att det verkligen kändes som han såg hans kort. Vi är fler som måste få ett svar på det här nu för om han nu fuskar så är det väl inte långsökt att det kan ha förekommit av andra spelare som varit lite mer diskreta med det hela.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • Svars 241
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Satt precis i tele med SvS's support i 30min och dom ärju totalt jävla hjärndöda...

 

 

Gång på gång under samtalet kunda dom intyga att det inte går att fuska!

-Det är omöjligt, han har nog helt enkelt vunnit dessa på skicklighet och lite *tur med korten*.

 

My asssssssssss säger jag, nått sjukt lurt är på G, inte värt att spela förns alla vet vad!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Satt precis i tele med SvS's support i 30min och dom ärju totalt jävla hjärndöda...

 

 

Gång på gång under samtalet kunda dom intyga att det inte går att fuska!

-Det är omöjligt, han har nog helt enkelt vunnit dessa på skicklighet och lite *tur med korten*.

 

My asssssssssss säger jag, nått sjukt lurt är på G, inte värt att spela förns alla vet vad!

 

på mina 4000matcher alla sajter inkluderade med en snitt ROI runt 15% är det mesta jag vunnit 18raka.. bortsett från vargflocks 92raka matcher är hans längsta streak 8raka vinster

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Alltså det är ju totalt omöjligt......... Säg att personen i fråga har 10% edge och är en sjuuukt duktig spelare... Då har han 0,55^92% chans att vinna 92 raka... Det är då 0,00000000000000000000001298 procent chans att vinna 92 raka matcher... Har han 95 procent chans att vinna matchen vilket är TOTALT omöjligt utan fusk är det 0.8 procent chans att vinna 92 raka för honom..... Så enligt ren sannolikhet är det ungefär samma chans att göra det han gjort till att somna och på morgonen vakna på månen... (Kanske lite å ta i, men nästan...)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Eftersom svs är nere för tillfället och jag har inte sharkscope och aldrig hört talas om vargflock undrar jag därför vilken nivå lirar han på? med vilka inköp?

 

Alla har 5 fria sharkscope sökningar per dag.

Senaste spelade verkar ligga på 110-220 nivån

 

Möter han olika spelare eller samma hela tiden?

 

Olika

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...