Gå till innehåll

Regulars på SVS?


Tottyville

Recommended Posts

  • Svars 747
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Tack för länken... hade redan hittat den genom sökfunktionen samt de andra trådarna som var skrivna om regulars på svs.

 

Den du länkade till behandlade mycket 10-20spelare. Dessutom var den skriven 2007-06-27. Det är väldigt många regulars som inte behandlas där.

 

En tråd om 2.5-5 samt 5-10spelare på SVS tack.

 

Har självfallet mina egna synpunkter och vet i mångt och mycket vilka som är regs men vill gärna höra andras kommentarer om vilka som e regs samt övrig info om de vill bidra med sådan.

 

Inga fler länkar till gamla trådar plzz.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Här är några (5/10), kan ta fram en bättre lista senare när jag är vid PT...

 

Mattzon

MrFishy

Bladet

Aetanal

Fizheater

han med fiskfiguren som tiltar mig och PT nåt fruktansvärt.

Opteron

imivar

smekt

 

 

Ursäkta OT, men fungerar PT (och PAHud) till svs? Isåfall kanske jag borde se över några gamla tusingar jag har liggande där sen jag mest spelade SNG....

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vad säger ni om Nhwpfu_ty, Felixystad & klättermus? Dom lirar väl iofs mest 10/20+ kanske men en del 5/10 också tror jag..

 

 

Klättermus har jag bara spelat omaha mot men han är otroligt dålig på omaha iallafall och gnäller massvis i chatten och vet verkligen ingenting om omaha så jag har svårt att se att han är något bra på holdem

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Klättermus har jag bara spelat omaha mot men han är otroligt dålig på omaha iallafall och gnäller massvis i chatten och vet verkligen ingenting om omaha så jag har svårt att se att han är något bra på holdem

 

Klättermus ska vara delat konto. Dels halv-speweig 5/10-reg, dels hyfsad 50/100-lirare.

 

Firehoppir är en riktigt stabil reg på 10/20, guybrush är tänkande och lite annurlunda.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...