kraclob Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Vet att det ska finnas nått bra sådant program kommer bara inte ihåg namnet på det just nu, nån vänlig själ som kan hjälpa till? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
upandcoming Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 http://www.pidgin.im Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Mysmongot Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Trillian är ett alternativ. En klient som stödjer AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger och IRC. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TotalFarsa Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Trillian är ett alternativ. En klient som stödjer AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger och IRC.QFT Ett uttryck jag nyligen lärt mig och som är väldans användbart Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
fredyr Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Miranda är också ett alternativ. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Fido Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 http://www.pidgin.im Funkar finemang. (Och är gratis!) Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Aha, gaim har bytt namn. Coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 30 Maj , 2007 Rapport Share Postad 30 Maj , 2007 Aha, gaim har bytt namn. Coolt. var nåt strul med AOL o deras IM-klient, hotelser hit o dit, så dom böt namn för typ 1 månad sedan. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
favve Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 var nåt strul med AOL o deras IM-klient, hotelser hit o dit, så dom böt namn för typ 1 månad sedan. Böt namn? Vadå, är du dansk eller nått? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SouthEast Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Trillian är ett alternativ. En klient som stödjer AIM, ICQ, MSN, Yahoo Messenger och IRC. word Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Böt namn? Vadå, är du dansk eller nått? alla norr om jönköping mår inte bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 alla norr om jönköping mår inte bra. Eventuellt är vi inte grammatiskt handikappade iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
brainslicer Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Böt namn? Vadå, är du dansk eller nått? Näe, men pampas bo, om de e till tröst. Eventuella konflikter om böjningsformer av ord som byta. Även om den vanligaste preteritumformen är "bytt", så börjar "böt" bli mycket populärt och fullt gångbart i många fall. Se de så... När böt du dina kalsonger senast? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Okok Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Eventuellt är vi inte grammatiskt handikappade iaf. Forumets mest tragiska användare sitter och dammsuger off topic-avdelningen efter grammatiska fel. GG. Står fast vid min meningsbyggnad. Vissa mår bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
eurythmech Postad 1 Juni , 2007 Rapport Share Postad 1 Juni , 2007 Forumets mest tragiska användare sitter och dammsuger off topic-avdelningen efter grammatiska fel. GG.Står fast vid min meningsbyggnad. Vissa mår bra. Åh nej, den sved. Ska jag hata mitt liv nu? Jag är övertygad om att du inte sa det du ville säga. Diagnos: Inkompetens Behandling: Försvinn i mängden Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts