Gå till innehåll

Konstigt mail från FTP ang rakeback


Snygglenn

Recommended Posts

Vet att man inte ska diskutera RB här på forumet, men eftersom jag fick mailet av FT så kanske det är okey. Mailet i fråga är från affiliates@fulltiltpoker.com som är en av FT's mailaddresser. Kort sammanfattning är att jag kan få RB om jag öppnar ett nytt konto. Jag förstår inte vafan de menar dock. Jag har mailat och bett om RB men då har jag fått avslag och de stängde ett konto för mig där jag hade RB. Nu får jag alltså ett mail som strider mot både rb på existerande konto OCH att skapa ett nytt konto.

 

Jag har mailat FT men deras support är ju så jävla efterbliven och kan tänka mig att de inte ens läser mailet innan de svarar på det så jag gör ett försök här.

 

På rakebackpros vill de att jag ska skriva in mitt accountname och lösenord, bara det känns som en big no-no. Men igen, det är från en av FT's addresser, det som gör saken så jävla konstig.

 

Mailet i fråga:

 

Get rakeback for your playeraccount

 

Hi HERO,

 

As a valued player on our site, we are pleased to inform you that you have been selected to receive rakeback on all of your future play at Full Tilt Poker.

 

Currently this opportunity is only available to a select group of loyal players that have played on our site without the ability to receive rakeback.

 

To take advantage of this special offer, visit http://www.rakebackpros.com and sign up for an account.

 

If you have any questions, please contact support@rakebackpros.com for assistance.

 

Sincerely,

 

The Affiliate Team at Full Tilt Poker

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte dom menar att du ska skriva in ditt lösenord till full tilt utan ett lösenord för att kunna logga in på hemsidan.

hint: Använd inte samma lösen på hemsidan som på fullt tilt.

 

edit: Efter 5 sekunder på hemsidan

 

* This is the password you will use to log into our site to track your rakeback stats. You do not need to give us your FTP password.
Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Tror inte dom menar att du ska skriva in ditt lösenord till full tilt utan ett lösenord för att kunna logga in på hemsidan.

hint: Använd inte samma lösen på hemsidan som på fullt tilt.

 

edit: Efter 5 sekunder på hemsidan

 

Okey så det är inte skitsnack alltså? Det bara låter så konstigt eftersom det bryter mot allt de sagt till mig tidigare

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Ah ok, tack för infon. Ville bara ha lite kött på benen om vad dem räknar som valued player.

 

 

Hittade en tråd på 2p2 om det nu. Om du är lågrakeare så misströsta ej. Det går tydligen att signa upp sig på rakebackpros så kan du få rb efter en månad eller så. Flera lågvolymspelare som hade fått samma mail som mig tydligen. Du kan ju ge det ett försök?

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Vet att han calle martinsson skickade mejl från exakt rätta mejladresser som typ bestpoker eller vad det var använde sej av, så det är inget säkert med att den kommer från en viss mejl.

 

Sen när jag skapa nytt konto för att få RB på FTP så blev jag avstängd så nu måste jag lira med 0% rb för att jag inte fixa rb när jag regga för 100 år sen. tycker därför det e konstigt att de kontaktar dej och ber dej skaffa rb...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

skickade ett mail till ftp för 1 månad sen, efter att ha hört om att man kunde få RB på befintliga konton, och frågade om jag kunde få det. Dom svarade då mig att det just nu inte gick men att dom försökte hitta en lösning på det. Dom ställde mig i kö sa dom. Så idag fick jag just det där mailet.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej,

 

Kan bara lugna alla som fått detta mail med att det är ett genuint erbjudande från rakebackpros.

 

Ni ska dock vara medvetna om att detta inte gäller alla konton. Det går utmärkt att maila in till supporten och fråga om just ert konto. Ha bara tålamod, det kan ta tid.

 

MVH,

Full Tilt Support

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...