sheena Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 finns det nån bättre spelare här som har tid och lust att lära mig poker mer djupgående...böcker i all ära, men jag behöver hjälp med att analysera mitt spel online. /sheena * Lite RP - QoS * Citera
Trolldeg Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Posta händer här på forumet så hjälper folk dig att analysera ditt spel ska du se. Citera
Blado Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Annars är Darin bäst i världen, pma honom Citera
Genius Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 finns table coaches, men var beredd att betal 2k för analysering av 200 händer Citera
Staahla Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 För $1.8K analyserar jag 200 händer... Citera
King_ingo Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Vilket jävla bs med dessa tomtar som anordnar betalsidor och liknande för att suga ut varenda krona av pokerboomen, föraktar asen!! Haha. Vad är det som får dig att säga att dom är tomtar. Dom kan mycket väl vara goda spelare fast dom har vet att ta betalt. En tanke bara när det tycks vara många som utgår från att alla andra är tomtar. Citera
Svinto Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Vilket jävla bs med dessa tomtar som anordnar betalsidor och liknande för att suga ut varenda krona av pokerboomen, föraktar asen!! Jag tycker att det låter som en smart idé. Och det är ju inte nåt större moraliskt fel att göra det än att spela av nybörjarna pengarna. Citera
Djens Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Ett annat sätt är ju som sagt att streckläsa PF, det finns hur mkt info som helst här. Och när man har lärt sig grunden e det enbart erfarenhet som gäller. Citera
Ceritus Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Ett annat sätt är ju som sagt att streckläsa PF, det finns hur mkt info som helst här. Och när man har lärt sig grunden e det enbart erfarenhet som gäller. Och det bästa av allt är att det är gratis så länge man inte förlorar dvs Citera
jaroiten Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Man kan lira playmoney ett tag, och sen efter första sessionen på pluss kan man dra ut på 2/4 borden... Då blir man en vinnande spelare innan man börjar lira om riktigt cash i alla fall.. Citera
Nick_the_Swede Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Man kan lira playmoney ett tag, och sen efter första sessionen på pluss kan man dra ut på 2/4 borden... Då blir man en vinnande spelare innan man börjar lira om riktigt cash i alla fall.. Herregud, vad korkat sagt. Fast det kanske var ett skämt? Citera
Hjort Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Haha. Vad är det som får dig att säga att dom är tomtar. Dom kan mycket väl vara goda spelare fast dom har vet att ta betalt. En tanke bara när det tycks vara många som utgår från att alla andra är tomtar. Problemet är att det är väldigt svårt för en okunnig spelare att utvärdera om han ens får råd som inte gör någon skada om han betalar 2000 spänn för att en person han inte känner ska kolla igenom 200 HH:ar. Han är ju nybörjare och vet ju inte vad bra spel innebär. Det problemet finns ju förstås hela tiden (även här på forumet), men om man exempelvis blir kompis med en spelare som man vet är vinnande så är det mycket mer sannolikt att man får vettig hjälp. Sen är det inte alltid så där jätteanvändbart att få reda på hur man borde spelat, det man behöver är ju att få veta hur man ska tänka för att komma fram till rätt spel. Citera
King_ingo Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 OT: Sen är det inte alltid så där jätteanvändbart att få reda på hur man borde spelat, det man behöver är ju att få veta hur man ska tänka för att komma fram till rätt spel. Detta är något som borde genomsyra alla läs innan du postar trådar.Jag tycker det allt för ofta förekommer svar som: "jag skulle synat alla dagar i veckan". Det är svårt att ta in det om man är en nybörjare. Känner man inte för att motivera sitt svar så är det ingen idé att svara över huvudtaget. Om man bara måste visa resten av världen att man då hade spelat rätt i den siuationen så kan man posta det i resultattråden. Citera
lethe Postad 3 December , 2005 Rapport Postad 3 December , 2005 Posta en hand om dagen i HH-forumet här. Gör likaledes i relevant forum på http://www.twoplustwo.com och var aktiv i diskussionen kring händer i samma forum där, respektive händer på ungefär samma nivå här. Citera
Bjorn_ Postad 5 December , 2005 Rapport Postad 5 December , 2005 Ett tips om man nu vill ha hjälp kan ju vara att skriva vilket spel, vilken betstruktur och vilken nivå man behöver hjälp med. /Bjorn Citera
Recommended Posts