jaha Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 det är jue xtremt irriterande att om det är ens tur och man ej valt handling kan man ej klicka på ett annat fönster utan partypokerfönstret låser sig fast så att säga. sånt är bara så extremt korkat så man blir sjukt irriterad. skitjobbigt om man ska spela på annan site samtidigt. kan man inte stänga av det någonstans? alltså blir sjukt irriterad på såna riktiga idiotsaker. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
emilio_15 Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 det är jue xtremt irriterande att om det är ens tur och man ej valt handling kan man ej klicka på ett annat fönster utan partypokerfönstret låser sig fast så att säga. sånt är bara så extremt korkat så man blir sjukt irriterad. skitjobbigt om man ska spela på annan site samtidigt. kan man inte stänga av det någonstans? alltså blir sjukt irriterad på såna riktiga idiotsaker. Då är vi 2 !! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
mawam Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 Då är vi 2 !! enligt vad jag har hört så "delar" vissa pokerklienter liknande programkoder varför krockar kan uppstå. den lösning jag kör med är EN klient i taget då fungerar allt klockrent! alt stå ut med "problemen" Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
gdaily Postad 3 Juli , 2006 Rapport Share Postad 3 Juli , 2006 I och med att PartyPoker startar en egen grupp här på forumet så låser jag denna 96 sidor långa tämligen inaktuella tråd, så fortsätter vi diskussionerna i gruppen. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts