Ekenstar Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Du får inte kolla på korten innan, bettet sker innan några kort delas ut. "Once your color and amount have been chosen, your Side Bet will be on for the next hand that is dealt. You can exit your Side Bet at any time, before the next hand is dealt" Dessutom är det 7 gånger pengarna man får Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
kydyl Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 jaha, man fick inte se korten innan. Då går det ju inte hmm, och sen 7 gånger pengarna säger du. Jag tyckte det stog 8 gånger men läste väl fel på nått sätt. Med 7x pengarna får jag det till att husets edge är ca 17,6% Ganska saftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Smartskallen på 2+2 som fattat fel och skrivit att det var 8 to 1 när det på partys sida stod 8 for 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
jason Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Är det någon som kan upplysa mig om vad "Players Action Bonus" är för något och hur det fungerar? Om jag fattat saken rätt så skall det vara ett slags belöningssystem i form av $$ som betalas tillbaka av Party till spelaren, ungefär som rakeback alltså. Vore intressant att veta mer om detta om man skall hoppa på Partypoker efter spliten. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Nu är iofs prat om rakeback förbjudet på PF. Party har tidigare förbjudit all rakeback. Vi får se hur det utvecklas. Jag blir lite förvirrad om Player Action Points är något som Party stödjer eller nåt fult affetrick. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Förbjudit ja. Är det omöjligt att erhålla? Troligen inte... Vi kanske kan ta vanliga partyämnen här och "den stora förvandlingen"-ämnet i den andra tråden... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
QoS Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Kör gärna snack om "nya och lite mer evil for world domination" PartyPoker i tråden http://pokerforum.nu/forum/viewtopic.php?t=17106 Enjoy! - QoS Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rexola1 Postad 9 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 9 Oktober , 2005 Har några frågor med anledning av de stora förändringarna på party-nätverket. Har nu lämnat multipoker och sneglar mot party. Frågor: - Hur funkar cash-outen? Går det att få pengar direkt till sitt bankkonto utan avgifter? - Stämmer det att siten drivs från gibraltar, dvs inom Eu, och sålunda är skattefri för oss svenskar? - Hur många spelare är inloggade under högfrekvent tid nu när partynätverket har förändrats? - Kan man som ny få någon schysst bonus? Mvh / rex Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
tetris Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Jag är också intresserad av 2 av dina frågor nämligen: - Stämmer det att siten drivs från gibraltar, dvs inom Eu, och sålunda är skattefri för oss svenskar? - Kan man som ny få någon schysst bonus? Jag kan även svara på: - Hur funkar cash-outen? Går det att få pengar direkt till sitt bankkonto utan avgifter? Kostade tydligen 35$ att casha ut direkt till bankkontot, men om du kör via neteller har jag för mig att det ligger på ~1%. - Hur många spelare är inloggade under högfrekvent tid nu när partynätverket har förändrats? Hörde en siffra runt ca 40k spelare Edit: Det står iofs fortfarande på PartyPokers banner: "Welcome to world's largest poker room! 70,000 players online, join our party now!" - Kan man som ny få någon schysst bonus? Det skall tydligen finnas en 7x relaod bonus, men man kan endast ta del av den som redan aktiv spelare. Men jag undrar om det finns någon sign up bonus eller likande, då jag bara har 350händer kvar till 200$ bonusen på Multipoker och känner att spelet har blivit oerhört mycket tightare. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Ekenstar Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 - Hur många spelare är inloggade under högfrekvent tid nu när partynätverket har förändrats? Hörde en siffra runt ca 40k spelare Just nu 60k på party , bara strax över 7k på de övriga skinsen Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Stoffe Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Var hittar man raked hands på Partypoker? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Evinrude Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 En fråga som tenderar att få olika svar beroende på vem man frågar, inte ens PP är konsekventa, därför: Är det någon här som lyckats casha ut direkt till svenskt VISA-kort från PartyPoker den senaste tiden, ett belopp större än man satt in tidigare med VISA? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herrklamm Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Vad ska man göra med sin party points? Har bara köpt in mig i nån freeroll nån gång och så provade jag att skicka efter en tröja. Kan man använda dom till något vettigt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
TANDEMCYKELN Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Vad ska man göra med sin party points? Har bara köpt in mig i nån freeroll nån gång och så provade jag att skicka efter en tröja. Kan man använda dom till något vettigt? Tröjor fungerar bra som klädesplagg. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Herrklamm Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Vad ska man göra med sin party points? Har bara köpt in mig i nån freeroll nån gång och så provade jag att skicka efter en tröja. Kan man använda dom till något vettigt? Tröjor fungerar bra som klädesplagg. Höhö, du säger inte det. Tänkte ha den som kökshandduk. Har man kunnat få nå juste prylar nån gång då? Empire har ju lite elektronik iaf.. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Brezz Postad 10 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 10 Oktober , 2005 Någon som vet hur lång tid en bankwire överföring brukar ta? Jälva krångligt verkar d i vart fall, fan att dom inte kan ha gjort d lite smidigare Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
ji-_-ge Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Nån som vet hur det är med att ta bott sitt konto? måste man vänta 60 dagar först eller kan dem ta bort kontot direkt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
heybike Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Funderar på att starta ett rakeback-konto på Party via en sida jag fått tips om. Nu är problemet att jag redan har ett konto på party, som jag inte använt på ett halvår. Sedan dess har jag flyttat och fått nytt kreditkortsnummer. Borde jag inte då kunna signa ett nytt konto via rakebacksiten med ny mailadress, ny postadress och nytt kreditnummer utan att stöta på trubbel från Party? Vänta 60 dagar på att få sitt konto avlslutat som det snackas om här känns lite drygt. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Espen Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Hade inte spelat på Party på 4-5 månader, men satte in för att clear en reload igår. Då märkte jag att dem tog 0,5$ i rake på 5$ pott. När började dem med detta? 10% måste ju va högsta raken på marknaden. Alla low limits spelare loosar ju fet på detta i längden! Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
SubZero Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Hade inte spelat på Party på 4-5 månader, men satte in för att clear en reload igår. Då märkte jag att dem tog 0,5$ i rake på 5$ pott. När började dem med detta? 10% måste ju va högsta raken på marknaden. Alla low limits spelare loosar ju fet på detta i längden! Du pratar antagligen om Fixed limit, och vad jag vet så har det alltid varit så. På potter $0 -> $4.99 är det ingen rake alls iaf. NL har rake redan när potten är $1 fast bara 5%. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
rickie Postad 11 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 11 Oktober , 2005 Jag fick nån bonus på PP, måste spela ihop 3000 poäng eller nåt under en månad för o få några hundra dollar. Men satans va drygt, man får 4 poäng per 20 rakade händer oavsett om man lirar NL20 eller NL1000. Går typ tusen gånger snabbare om man skulle lira SNGs verkar det som. Drygt system. Och jag som trodde jag äntligen fått en okejj party bonus... Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
LAB Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Får inte upp Party poker klienten, testat i 3 dar. Kopplas till en sida där det står att jag kan ha problem med uppkoplingen (vilket jag inte har) samt att deras servrar fungerar som dom ska. Någon som vet ngt? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
baller Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 LAB, det låter nästan som om du har problem med brandväggen och party? Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
malte8000 Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Nån som har nåt bra knep för att hitta dom smaskigaste borden på party? Stör mig på att det inte står flop %. Brukar alltid hamna vid supertighta tråkbord och party ska ju ha den mesta fisken. Jag spelar uteslutande fixed limit 0.5/1 1/2 tillåter rullen för tillfället. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Potz Postad 12 Oktober , 2005 Rapport Share Postad 12 Oktober , 2005 Nån som har nåt bra knep för att hitta dom smaskigaste borden på party? Stör mig på att det inte står flop %. Brukar alltid hamna vid supertighta tråkbord och party ska ju ha den mesta fisken. Jag spelar uteslutande fixed limit 0.5/1 1/2 tillåter rullen för tillfället. Om du har pokertracker så är det bara att använda PokerAce HUD, öppna tio bord och vänta några händer så ser du. Citera Länk till kommentar Dela på andra webbplatser More sharing options...
Recommended Posts