Bubbla Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Finns det någon site där ma kan skapa privata sng? Skulle vilja köra lite h2h med en polare. Skulle vara bra om man kunde fixa typ 5$ sng mot den man vill. Vad jag förstått kan man skapa turneringar på prima, men kan man göra 2-manna turneringar med typ 5$ i insats och 0.5 i rake? Har inget primakonto längre och vill inte skapa ett bara för att kolla. Hittade inget när jag sökte med sökfunktionen, vet inte om tråden ligger rätt, kanske är rubriken fel... men jag försökte iaf. * Lite RP - QoS * Citera
Wiznakh Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 om ni bara ska spela HU så är det väl bara att snacka i tele eller msn och sätta er vid ett bord samtidigt.. Citera
Bubbla Postad 29 November , 2005 Författare Rapport Postad 29 November , 2005 om ni bara ska spela HU så är det väl bara att snacka i tele eller msn och sätta er vid ett bord samtidigt.. Tyvärr är det inte så lätt, vi har försökt... Citera
deadfish Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 det går att skapa privata sng på Eurobets nya klient, har inte prövat själv så jag är inte helt hundra men avgiften sträcker sig mellan 5+.50 till 500+25$ Citera
Barry Seven Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Ongame-nätverket där t ex Eurobet numera ingår är ett förslag. Extra bra eftersom du visst spelar där näst intill 24 h om dygnet! Citera
Erraaa Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Annars kan ni ju köra med playmoney. Då slipper ni raken också! Citera
speedi_ Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 http://www.hollywoodpoker.com kan du göra egna turneringar. //Speedi Citera
Bubbla Postad 29 November , 2005 Författare Rapport Postad 29 November , 2005 Tackar! Kollade upp eurobet, verkar helt ok. Varför skulle man titta där man normalt spelar? Skyller på att nätverket är nytt för mig... Playmoney blir inte samma sak tyvärr. Citera
Looseweak Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Tackar! Kollade upp eurobet, verkar helt ok. Varför skulle man titta där man normalt spelar? Skyller på att nätverket är nytt för mig...Playmoney blir inte samma sak tyvärr. Om ni går in med lika mycket marker på ett headsupbord så är det ju näst intill samma sak i alla fall Citera
spacemac Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Titan Poker är generösa med privata tillställningar. http://www.titanpoker.com/privategames.html Citera
Toffe Postad 30 November , 2005 Rapport Postad 30 November , 2005 Bettsson ska ha har jag för mig.. Citera
Recommended Posts