dollface Postad 28 November , 2005 Rapport Postad 28 November , 2005 I lördags lämnade jag min dator i köket på Klubben när vi gick ut vid 2 på natten. Jag la den i rummet bredvid för att den inte skulle ligga "tillgänglig". Borde självklart ha bett någon låsa in den men vi hade bråttom och jag trodde faktiskt att folk var ärliga och med tanke på hur mycket dyrbart som hittills inte försvunnit så trodde jag att det var ok. Att Klubben dessutom hade personal på plats som hela tiden finns i närheten borde också vara en trygghet. Datorn i sig är inte värdefull för den går att ersätta men allt som fanns på är helt oersättligt för mig. Det är bilder på Mina vänner, Min son och texter samt mail som jag aldrig kommer att få igen om ingen hittar datorn. En månads arbete är också borta, det är texter som ännu inte blivit publicerade och sånt som jag lagt ner åtskilliga timmar på att skapa. Mitt liv fanns i datorn och någon har helt iskallt tagit det för att tjäna sig några tusenlappar. Det är en Fuijtsu Siemens, widescreen, silverfärgad. Om det är någon som vet någonting så skulle jag vara oerhört tacksam för alla tips. Detta hände någon gång mellan kl 2 på natten och 12 på söndagen. Skicka ett medd här på forumet eller till unixangel@chello.se Hittelön utlovas!! Citera
Jennez Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Var själv på Klubben vid tvåtiden den kvällen. Såg tyvärr ingen som lämnade Klubben med en dator. Det är dock för jävligt att det har inträffat för jag trodde precis som du att alla som var där var bättre människor än så... Citera
freeman Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 den fanns när jag drog efter SM. finns det folk som kan sjunka så lågt? Citera
Nidson Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Du har ingen pokerklient med färdigifyllt password installerad på datorn hoppas jag? Citera
dollface Postad 29 November , 2005 Författare Rapport Postad 29 November , 2005 Nej det har jag inte och jag har även lösen för att komma in i Windows. Har bytt mailadress på alla sajter eftersom min gamla var installerat i Outlook. Citera
parre Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Kolla runt om något skumt inte dyker upp på t.ex. Blocket eller något. Finns två annonser i Stockholm som kommit en 27:e och senare och som säljer bärbara Fujitsu Siemens: http://www.blocket.se/view/6744773.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 http://www.blocket.se/view/6726285.htm?caller=shl_s&l=0&c=1&city=0 Kan vara värt attkolla där ifall tjuven försöker auktionera bort den. Citera
dollface Postad 29 November , 2005 Författare Rapport Postad 29 November , 2005 Det var ingen av dem som passade överrens med min men tack...kommer att hålla koll där! Citera
Carlsberg Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Kolla även in ebay, Tradera, gula tidningen med mera... Lycka till! Hoppas du får tillbaks den! Citera
Pokertomte Postad 29 November , 2005 Rapport Postad 29 November , 2005 Lågt alltså. Lågt. Lycka till! Citera
polisgatan Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Hur gick det till slut fick hon tillbaka den? Citera
Matteprof Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 wtf? Hur lyckas man hitta den här tråden och ta upp den igen? Den där datorn är ju typ gammal nu Citera
Jennez Postad 15 Juli , 2007 Rapport Postad 15 Juli , 2007 Hur gick det till slut fick hon tillbaka den? Hur gick det till slut? Ökade du din postcount? (Vilket jag också gör med detta inlägg iofs). Citera
Recommended Posts