Gå till innehåll

Recommended Posts

Postad

I lördags lämnade jag min dator i köket på Klubben när vi gick ut vid 2 på natten. Jag la den i rummet bredvid för att den inte skulle ligga "tillgänglig". Borde självklart ha bett någon låsa in den men vi hade bråttom och jag trodde faktiskt att folk var ärliga och med tanke på hur mycket dyrbart som hittills inte försvunnit så trodde jag att det var ok. Att Klubben dessutom hade personal på plats som hela tiden finns i närheten borde också vara en trygghet.

Datorn i sig är inte värdefull för den går att ersätta men allt som fanns på är helt oersättligt för mig. Det är bilder på Mina vänner, Min son och texter samt mail som jag aldrig kommer att få igen om ingen hittar datorn. En månads arbete är också borta, det är texter som ännu inte blivit publicerade och sånt som jag lagt ner åtskilliga timmar på att skapa. Mitt liv fanns i datorn och någon har helt iskallt tagit det för att tjäna sig några tusenlappar.

Det är en Fuijtsu Siemens, widescreen, silverfärgad. Om det är någon som vet någonting så skulle jag vara oerhört tacksam för alla tips. Detta hände någon gång mellan kl 2 på natten och 12 på söndagen. Skicka ett medd här på forumet eller till unixangel@chello.se

Hittelön utlovas!!

Postad

Var själv på Klubben vid tvåtiden den kvällen. Såg tyvärr ingen som lämnade Klubben med en dator. Det är dock för jävligt att det har inträffat för jag trodde precis som du att alla som var där var bättre människor än så...

• 1 year later...