Gå till innehåll

Europen Poker Challange 2006 EPC 600 pers


Recommended Posts

Grebban, nå må du svare på mailene du får , jeg får ta over en plats som allerede er betalt. Men vil ikke betale den før jeg blir informert av dere. Jeg sendte påmelding på samme mail som en venn av meg han har fått plass men ikke jeg. det synes jeg var besynderligt!!! Jeg forstår at du har mycke å gjøre, men gi meg svar om å ta over plassen til denne personen så skal jeg holde kjeft

 

Tendis

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
Kan man på nåt sätt få reda på vilken plats i reservlistan man har lr?

 

Just nu kan du inte få det.

Detta pga av jag nu håller på att avboka en del platser som inte betalt, vilket innebär att reservlistan kommer att "rasa" en del.

När detta är uppstyrt är det inga problem att få denna information.

 

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver också veta hur det ligger till med reserv platserna, har mailat er ett par gånger efter att jag bad att få komma med på listan.

 

Men ni är upptagna antar jag :D

 

Hoppas på svar snart, studerar ju i england så jag måste ju boka biljett hem till Göteborg :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag behöver också veta hur det ligger till med reserv platserna, har mailat er ett par gånger efter att jag bad att få komma med på listan.

 

Men ni är upptagna antar jag :D

 

Hoppas på svar snart, studerar ju i england så jag måste ju boka biljett hem till Göteborg :lol:

 

Tyvärr samma där, bara att invänta... ;)

 

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Du fan jag läste nyss någons stanns att ni redan hade börjat minska på reserv listan , och att vi skulle ha på mobiltelefinerna. Tror att jag skrev mitt svenska mobil nummer på mailet, finns det någon liten chans att ni kanske har ringt mig och jag inte svarat? kan ni i så fall maila mig istället?...eller om det inte är för jobbigt ringa mig på mitt engelska nummer eller om ni mailar mig så kan jag ringa er så att ni inte behöver betala för utlandsamtal, allt funkar för mig :)

 

I vilket fall som hellst så skulle jag inte vilja tappa min resev plats bara för att jag inte kan nås på mitt svenska mobil nummer när jag befinner mig i england...

 

Om ni känner för att kolla upp mitt namn på listan så heter jag DANIEL LOPEZ

 

MVH

DANIEL LOPEZ

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag undrar var man kan få tag på kompletta regler som kommer att gälla under EPC 2006, inklusive "house rules". Börjar bli dags att plugga in dem, man vill ju gärna veta vad som gäller. Både själva spelreglerna men även riktlinjer gällande kläder, solglasögon mm.

 

Mvh

Mikael

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Nu är det dags för satelliter till EPC hos 24hPoker!

Vi har sammanlagt 15 platser och vi börjar imorgon onsdag klockan 19:05.

 

En €10 med möjlighet till två rebuys och en addon.

Vi garanterar en plats till ett värde av €280 (inkluderar biljett och boende 24-26 Mars). Spelar du i våra kläder betalar vi även resan (flyg el. tåg)

 

Onsdag 8 Mars 19:05 €10, två rebuys en addon.

Fredag 10 Mars 19:05 €10, två rebuys en addon.

 

Lycka till!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Jag vann en plats i gårdagens poker tunering på 24h poker.

Hur Fungerar det nu?

Får jag ett mail eller ett brev med alla uppgifter.

MVH

symaskin

 

När jag får info från 24h, så kommer biljetter och info från mig till dig via mailen som du uppgett till 24h

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det där med houserules och övriga regler och vett o etikett skulle jag oxå vilja snugga igenom. Du har inte lust att lägga ut en länk så ja slipper lista ut rebus-svaret du gav till 199? :)

 

Strax innan turneringen kommer alla reggade spelare få mail med mera info.

Men man kan säga som så vad gäller husregler så är det vett & ettiket som gäller, precis som vid alla turneringar i klubbarna.

Regler kommer att vara de som är framtagna av förbundet. (ligger som tråd på forumet)

Klädsel, brillor mm. snyggt, rent och helt. Har du sponskläder, helt Ok. Brillor, inga problem.... :D

Men som sagt, mera info kommer inom kort på mailen.

/Grebban

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...