Gå till innehåll

Europen Poker Challange 2006 EPC 600 pers


Recommended Posts

Europen Poker Challange 2006

 

Ja kära pokervänner, vi har knappt hunnit varva ner från föregående turnering, men det hindrar oss inte från att köra på direkt.

 

Hoppas att ni alla varit nöjda med det arbete som vi la ner under föregående turnering, så här kommer info för kommande:

 

Europen Poker Challange 2006 kommer att ha en spelstart fredagen den 24:e mars 2006 som är satt till kl: 18.oo.

Detta spel kommer under fredagen att brytas enl. blindsschemat för att därefter återupptas på lördag Kl: 10.oo.

Spelet under lördagen kommer att oavsett vad klockan är, att brytas när det är 36 spelare kvar. ( 4 bord)

 

Då finalspelet på de sista borden kommer att spelas på söndagen med start Kl: 10.oo.

 

Därmed har alla förstått att prisstegen kommer även denna gång att ligga över 36 spelare, dock ännu ej bestämt exakt hur den skall se ut. Dels med tanke på att ni nu är 600 spelare, och en buy-in på 2000+250:-.

Varför har vi höjt avgiften med en 100-lapp ?? Vi är nu som sagt 600 spelare, vi har en speldag extra, vilket innebär nästan två dygn extra gällande lokal, personal, vakter etc.

 

Registrering till spelet på plats kommer att kunna göras från torsdag

Kl: 18.oo.

Cash-game kommer att vara under torsdag: 18-02. fredag: 10-02.

lördag: 10-02. Samt söndag 10- finalbordet är klart.

 

Bords-raken på cashgamet kommer att vara 25:-/spelare och timme.

Återigen beror detta på flera spelare, större omkostnader.

Men hoppas att detta är ngt som ni har förståelse för, och det tror jag att ni har. Samt att jag personligen lovar att det kommer att styras upp bättre med vad gäller div. sit&go, samt olika nivåer på cash-gamet.

 

 

Prispott: 1,2 Miljoner Sek.

 

På bifogat blad finner ni det nya blindsschemat, som ev kommer att ändras.

 

Samt att ni på ytterligare bifogat blad finner info och möjligheter för boende i Grebbestad denna helg, som är upp till var och en att ringa och boka.

 

Hur bokar du din plats?? Detta gör enbart på följande adress:

e.p.c.2006@hotmail.com

info@grebbestadspoker.se

http://www.grebbestadspoker.se

 

Där vill jag ha: NAMN, MOBILNR, MAILADRESS

Därefter får du bekräftelse med betalning, Då har du ENDAST 5 dagar på dig att betala, därefter avbokas du, jag kommer EJ att ringa dig.

 

När du gjort betalningen kommer du få en bekräftelse med ett bokningsnummer.

Denna handling i kombination med legitimation är det enda som kan ta dig in på spelarenan.

Tappar du bort din bekräftelse med ditt unika bokningsnummer så kommer du inte in.

 

Som ni kan förstå av ovan så är det ngt strängare regler inför denna turnering vad beträffar betalning samt registrering.

 

Information om vad som gäller mat pauser, servering priser:

Ni som känner till turneringshallen, känner till ”balkongen”. Denna balkong kommer att vara restaurang under dessa dagar.

Det kommer att vara kuponghäften/biljetter som gäller för buffeserveringen.

 

När du registrerar dig kommer du att ha möjlighet att köpa 4 st biljetter för 250:-/person som gäller för buffe på fre kväll. Lunch/middag på lördag, samt för lunch på söndag.

 

Utöver detta kommer det att finnas korv/mackor och dyligt i entrebaren, baren i spelhallen samt på ”balkongen” under hela turneringen.

 

Den som väljer att inte köpa detta vid registreringen kan göra detta vid varje enskilt tillfälle för 69:-/ tillfälle.

 

Skulle du nu råka att åka ut under fredagen, eller tidigt på lördagen och känner att du vill vara i Restaurangen, boka gärna bord när du vet detta så dom kan planera bättre.

 

Det kommer även under denna tillställning att finnas underhållning i stora matsalen. Dock kan jag garantera att det kommer ej att vara entre för oss pokerspelare.

 

Med dessa ord kan jag bara tacka för mig, och hoppas vi hörs och ses inom en kort period.

 

Vänligen.

 

Grebban samt Mr River.

Europen Poker Challange 2006

e.p.c.2006@hotmail.com

http://www.grebbestadspoker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hur sent på fredagen får man registrera sig?

Spelet börjar ju kl. 18 så hur när inpå spelstart får man senast registrera sig?

 

Detta är precis som senast, vilket innebär att detta avgör du själv... :lol:

Spelstart är kl: 18.oo.

Sedan om det inte är kö till reg. så e de ju ok. Är det kö, så kommer du att blindas vid start, då vi inte kan vänta med starten. :lol:

Men registeringen är öppen till start, eller till sista har reggat sig vill säga..

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Hej

 

Kan man anmäla flera st el måste man anmäla var och en?

 

hmm förstår inte riktigt varför om man nu skulle ha oturen att tappa bort sin kod el leg att det inte skulle kunna lösa sig endå???

Känns lite dumt om man hostar upp ca 5000 kr för en helg och inte får chansen att spela?

 

Någon anmäld en så länge?

 

mvh

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Hej

 

Kan man anmäla flera st el måste man anmäla var och en?

 

hmm förstår inte riktigt varför om man nu skulle ha oturen att tappa bort sin kod el leg att det inte skulle kunna lösa sig endå???

Känns lite dumt om man hostar upp ca 5000 kr för en helg och inte får chansen att spela?

 

Någon anmäld en så länge?

 

mvh

 

Någon anmäld?

Är väl i princip till hälften fyllt...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle ju vara bra om vi typ 1 gång i veckan fick en uppdatering på hur många anmälda det är. Själv är jag redan anmäld och betald men har många runt omkring som alltid skall vara sent ute...

 

Så Grebban, har du lust att typ 1 gång/vecka strö lite ljus över tillgången på platser?

 

(P.S.

Det vore ju också bra om du kunde ta ett snack med boende organisationen och kolla om stugor & rum inte kan få behållas till spelet är slut för dom som ev. är med hela vägen till slutet. Kan ju vara lite drygt att hålla reda på en packning samtidigt som man sitter kvar på finaldagen)

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Det skulle ju vara bra om vi typ 1 gång i veckan fick en uppdatering på hur många anmälda det är. Själv är jag redan anmäld och betald men har många runt omkring som alltid skall vara sent ute...

 

Så Grebban, har du lust att typ 1 gång/vecka strö lite ljus över tillgången på platser?

 

(P.S.

Det vore ju också bra om du kunde ta ett snack med boende organisationen och kolla om stugor & rum inte kan få behållas till spelet är slut för dom som ev. är med hela vägen till slutet. Kan ju vara lite drygt att hålla reda på en packning samtidigt som man sitter kvar på finaldagen)

 

Detta med boende löser vi, de är bara vi som finns på anläggningen så det är inga problem.

Uppdatering av platser kan jag självklart prova komma ihåg.

Just nu är det ca 200 platser kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Kommer det endast vara 36 betalda, även ifall det är 600 deltagare!?

 

mvh cAL

 

???? Förstår inte frågan :?:)

 

Jag TROR han menar 36 ITM (In The Money)

Att dom 36 bäst placerade får prispengar.

 

Själv skulle jag bli förvånad om det blev fler, det räcker med 36 st.

Även fast vi blir 600 deltagare...

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

OOOOOnnneeeeejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj, priststegen kommer att vara bra mycket större än så......

Det är de 36 sista som skall göra upp på söndagen som jag menar 8-)

 

Vi har nu en hemsida som nästan helt färdig, dock i full funktion. Så de av er som har haft problem med hotmailen, kan även anmäla sig på info@grebbestadspoker.se

 

/Grebban

http://www.grebbestadspoker.se

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 2 weeks later...

Tack "mjukis" Ja, jag har varit på kurs hela veckan, och jag åker igen på fre.... ;) "jättekul ;(

 

Platser:

Jag rekomenderra alla som inte fått plats att maila på: grebbestadevent@telia.com varifrån vi kommer att plocka Er till ordinarie lista.

 

Alla som inte betalar i tid, kommer nämligen att tappa sina platser, varifrån ni får dessa....

 

/Glenn & Jeppe

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Skapa nytt...