Rotoroberts Postad 27 December , 2005 Rapport Postad 27 December , 2005 Kan exempelvis den klubben jag förordar för, anhålla en satellit till ert event? Citera
grebban Postad 29 December , 2005 Författare Rapport Postad 29 December , 2005 Kan exempelvis den klubben jag förordar för, anhålla en satellit till ert event? Satelit= Ring mig på 0730-569999, andra regler, därför måste du ringa Citera
grebban Postad 29 December , 2005 Författare Rapport Postad 29 December , 2005 Tjenare. Känner ni grabben Grebban i Grebbestad som har varit ute på en simtur i det sista Han var nästan vid vattenytan, och så sjönk han igen..... Men nu grabbar, alla som har betalt har fått ett mail med sitt bokningsnummer, gällande bekräftelser så ligger jag under ytan och chippar efter luften Även dessa är på väg...... Observera dock att bokningar görs endast på: e.p.c.2006@hotmail.com Jag kommer och tar er...... /Grebban Citera
grebban Postad 29 December , 2005 Författare Rapport Postad 29 December , 2005 Jag kom och tog er Nu simmar jag i full fart med huvudet ovanför ytan, ja kanske rent av snart börjar flyga Alla har fått betalnigsbekräftelse Alla har fått bokningsbekräftelse Även alla grupper enligt ovan. Platser, ja... nu nere i 150 och sjunker. Inlägg: 1. Sista söndagen tar Grebbestad pokerklubb och arrangerar en pokerkryssning mellan sverige och norge, vill du vara med. Ring!! 2. Villiam Hill (london) kommer till oss i mitten av januari för en av sveriges sex utslagningsklubbar, vill du vara med, Ring!! Tänk på att alla anmällnigar går genom e.p.c.2006@hotmail.com Uppge namn, mobnr samt mailadress. Med detta vill nu Grebbestad Pokerklubb önska er alla ett riktigt GOTT NYTT ÅR.......... Grebban 0730-569999 Citera
Ferroshima Postad 30 December , 2005 Rapport Postad 30 December , 2005 Helt sjukt vad jag vill vara med! Menmen... Fyller för sent... sorgligt Citera
nevee Postad 1 Januari , 2006 Rapport Postad 1 Januari , 2006 Jag kom och tog er Nu simmar jag i full fart med huvudet ovanför ytan, ja kanske rent av snart börjar flyga Alla har fått betalnigsbekräftelse Alla har fått bokningsbekräftelse Grebban 0730-569999 Jag har inte fått någon betalningsbekräftelse! Citera
grebban Postad 2 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 2 Januari , 2006 Jag har inte fått någon betalningsbekräftelse! Då har inte jag fått ngt kvitto... Faxa kopia till mig på 0525-10084 /Grebban Citera
grebban Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 Nu är det en bit över 400 klara spelare, så mindre än 200 platser och mindre än tre månader kvar (24,25 & 26 mars) så börjar platserna rulla på, och sateliterna går för fullt runt om i landet. Buy-In: 2000+250 Pott: 1,2 miljoner Marker: 10.000 Anmälan: e.p.c.2006@hotmail.com Där skriver du namn, mobne samt mailadress /Grebban 0730-569999 Citera
garpen Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Någon i stockholmsområdet som kommer hålla sateliterna till turneringen? Skicka gärna ett PM! //Tobias Citera
eyedol Postad 3 Januari , 2006 Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag väntar fortfarande på svar angående min betalning. Vi har mailat fram och tillbaka några gånger men du har inte svarat på mitt senaste mail.. Citera
grebban Postad 3 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 3 Januari , 2006 Jag väntar fortfarande på svar angående min betalning. Vi har mailat fram och tillbaka några gånger men du har inte svarat på mitt senaste mail.. ¨Då måste det ju vara ngt mycket konstigt Från början i veckan finns det inga mail i inkorgen på hotmailadressen som skall använads. Alla mail som kommit in under dessa dagar har fått snabba svar Om du inte lyckas få igenom på hotmailadressen eller om du glömt ngn punkt så kan det vara en förklarning... Men slå mig gärna en pling på mobilen, då jag inte har några oreglerade betalningar som kommit in, då de som inte har blivit reggade som betalda, och har en bokning har fått mail av mig att kontakta mig. Plinga gärna ikväl ( 3/1) eller imorgonkväll.. Nr: 0730-569999 Citera
grebban Postad 5 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 5 Januari , 2006 Vi har nu en hemsida som nästan helt färdig, dock i full funktion. Så de av er som har haft problem med hotmailen, kan även anmäla sig på info@grebbestadspoker.se /Grebban http://www.grebbestadspoker.se Citera
Robban P Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Tjaba Grebban! Har du en uppdatering på hur många platser det finns kvar? Citera
Robban P Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hur kommer prisstegen att se ut, 1'a 2'a 3'e-pris Osv.? Blir det 36 ITM el. blir det fler? Citera
grebban Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hur kommer prisstegen att se ut, 1'a 2'a 3'e-pris Osv.?Blir det 36 ITM el. blir det fler? Ca: 190 platser kvar av 600, och beträffande prisstegen så blir det minst 36 priser. Exakt hur denna skall se ut denna gång har vi inte bestämt, men däromkring blir den, dock EJ mindre /Grebban Citera
eyedol Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Skoj att se hur aktiv du är här. Svarar du på mitt mail blir jag ännu gladare (ang betalningen) Citera
grebban Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Skoj att se hur aktiv du är här. Svarar du på mitt mail blir jag ännu gladare (ang betalningen) lol... E det Björn ?? Så har du ett i din inkorg /Grebban Citera
eyedol Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Nej Henric, jag ringde dig i söndags.. Citera
_Marinel_ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Blir det några sateliter i malmö till Turneringen ?? Citera
_Marinel_ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 400 spelare bokade, samma som senast turnering. Enda och stora skillnaden just nu är att 400 spelare har bokat på loppet under 1 månad. Jag skall hinna bekräfta, boka in, boka sateliter osv. Blir det nån satelit i malmö ? Citera
Jennez Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Det blir satelliter i Lund i alla fall! Citera
_Marinel_ Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Det blir satelliter i Lund i alla fall! När hålls den då ?? Citera
garpen Postad 10 Januari , 2006 Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hur kommer prisstegen att se ut, 1'a 2'a 3'e-pris Osv.?Blir det 36 ITM el. blir det fler? Ca: 190 platser kvar av 600, och beträffande prisstegen så blir det minst 36 priser. Exakt hur denna skall se ut denna gång har vi inte bestämt, men däromkring blir den, dock EJ mindre /Grebban Jag rösta för pröjs till dom 60 bästa (minst) Citera
grebban Postad 10 Januari , 2006 Författare Rapport Postad 10 Januari , 2006 Hur kommer prisstegen att se ut, 1'a 2'a 3'e-pris Osv.?Blir det 36 ITM el. blir det fler? Ca: 190 platser kvar av 600, och beträffande prisstegen så blir det minst 36 priser. Exakt hur denna skall se ut denna gång har vi inte bestämt, men däromkring blir den, dock EJ mindre /Grebban Jag rösta för pröjs till dom 60 bästa (minst) Fler röster .... !!!!! Vi har till 99% bestämt oss för stegen, så den som träffar rätt får ett presentkort i resturangen denna spelhelg... Ni får rösta resterande av denna vecka /Grebban Citera
Recommended Posts