Gå till innehåll

Allt om 24hPoker-moddar!


lfx

Recommended Posts

  • Svars 109
  • Created
  • Senaste svar

Top Posters In This Topic

Ja gillar den gröna skinnen, bra jobbat, ser skit sjysst ut!

 

Sådär. Pust! Nu har jag också gjort ett eget skin. Fan vad krångligt det var när man skulle konvertera xppn.ks filen till exbas. Det enda jag inte fick med är fältet där det står vilken spelomgång det är, i ordningen. Skall fila lite på det.

 

Fick även problemet med vita rutor i mitt skin. Kan vara någon bugg i originalpacken.

 

Varsågod, här kan ni se en bild!

 

http://xs2.xs.to/pics/04112/skinxxxw.jpg

 

Hahahahahaha!!

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Öhh, du kan väl inte jämföra skins gjorda av en privatperson med en kommersiell sajt i pokernätverket som naturligtvis har ett annat utseende. Precis som tv3poker och unibets poker.

 

Grejen med skinsen i den här tråden är ju att man manipulerar mjukvaran på egen risk för att få ett "custom" utseende på sin egna dator.

 

EDIT: då inlägget jag svarade på blev raderat så verkar mitt svar antagligen konstigt men låter det stå kvar ändå av princip.

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

du laddar ner filerna från sida 1 och lägger in dom i din 24hpoker-mapp som ligger där du installerat den (under c:\program\ vanligtvis, kan ocksåp vara gömd under c:\program\b2bpoker\ beroende på när du installerade programmet)

sedan flyttar du de två nedladdade filerna till mappen och skriver över de befintliga.

 

observera att färgerna inte är fixade efter senaste patchen, så knapparna i lobbyn och tournament arean kommer vara röd, bordet ser dock ut som vanligt och det är ju det viktigaste

Länk till kommentar
Dela på andra webbplatser

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gäst
Svara i detta ämne...

×   Du har klistrat in innehåll med formatering.   Ta bort formatering

  Endast 75 max uttryckssymboler är tillåtna.

×   Din länk har automatiskt bäddats in.   Visa som länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigerare

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Skapa nytt...